KMR billigt?

Hvor er det billigste sted at købe KMR pulver? Athea har vist sig godt at kunne lide KMR, og det giver jeg hende jo så gerne noget af, men hun behøver jo ikke få den flydende… Og gik lidt ud fra at pulveret er billigere end det flydende? Men hvor er det billigst at købe sådan noget? (evt. også gerne sammen med noget RC babycat, for det hitter også nu i forhold til tidligere, og normalprisen er 47 kr for 4 små foliepakker)

Jeg ved ikke hvor det er billigst at købe kmr pulver - men der er smagsforskel på den flydende og pulveret. Mine foretrækker altid den flydende…både killinger og mormisser.

Camilla - Ah, ja det var da værd lige at vide

Rc babycat er i øjeblikket på tilbud til 5 kr stykkede for foliebakker, find en fysisk butik der sælger det :slight_smile:

Lotte - Hvor og hvilken butik? Har været i 2 butikker der sælger det i dag, ingen af dem havde i nærheden af den pris… (normalpris 47 kr begge steder)

Okay, egentlig utroligt…

Både hos min dyrlæge, og dyrhandler hernede har det til 5 kr …

Lotte - Jamen skal du ikke lige til Århus en af dagene så :wink: og så tage en ordentlig stak med til mig :tihi:

Hehe…

Vil rigtig gerne købe det til dig, men det sikkert dyrt at sende :-S

Lotte - Ja, Post DK er nu nok for dyre til det…

Jeg vil så anbefale at du køber ind både af flydende og kun en smule pulver, jeg har oplevet en hunkat brække sig af pulveret så det er også værd at tage med at det flydende måske passer bedre i maven end pulveret :slight_smile:

Hos MedicAnimal kan du få begge dele:

RC Babycat koster Kr 36,- (GBP 4,16) (og 10% rabat på nr 2).
KMR koster kr 227,15 (26,23 GBP) for 340 g.

Men der er jo også en del porto, så duer kun, hvis der bestilles andet.

Babycat til kr 5,- pr stk er rasende billigt

:slight_smile:

Jeg har allerede et par dåser af det flydende, men det er måske ikke nok? :slight_smile:

En hunkat der er i starten af amningen kan i den grad lappe KMR i sig :høhø: og så er det en god opstart til de små når de selv om 3-4 uger skal begynde at spise, så kan man lige godt købe en pæn portion :slight_smile:

ved ikke med prisen- men pulveret har funket fint hos mig, også til drengene da de blev 14 dage (2 stk flaske børn)
RC pulver derimod er der ingen der rører - heller ikke voksne !

En gammel tråd der lige får liv igen :slight_smile:

Medic Amimal har kun pulver KMR.
Zooplus kunne jeg ikke finde noget på.

Gode bud på billige steder at købe flydende KMR.
Killingerne er her ikke endnu, forsøger blot at være i god tid :wink:

Petworld Skejby har det, så jeg i søndags

1 Synes om

Holy Moses det er dyrt det stads!!!
104 kr for 3 dl. - godt så :wink:
Men ja Petworld har både pulver og flydende.

Så behøves jeg måske ikke at købe på forskud, har indtil flere Petworld tæt på.

Min dyrlæge plejer at have det, men det er næppe et billigt sted, hehe… Jeg synes det var rart at have ved hånden ved de første par kuld, nu har jeg konstateret at jeg ikke får det brugt, så… :hoho:

1 Synes om

Jep og de har åbent lørdag og søndag. Men dog ikke aften. Hav en enkelt dåse stående hjemme, så kan du købe mere dagen efter - eller sende en af os hvis du ikke vil køre fra killingerne :wink:

Tak for tilbuddet - det er også en løsning!

Får forhåbentlig ikke brug for kmr - men en enkelt dåse ville nok være en god ide at have på lager.