Kmr dose

Tak for råd og tanker allesammen. Vor mor er just kommet hjem og skal have tømt patterne(forsøgsvis) da de er meget spændte. Hun er bedre, får antibiotika og smertestillende og skal tage hendes temperatur og ellers holde øje med hende.
hun spinder og ligger troligt ved de små og lader dem patte- at jeg jo så selvfølgelig gerne så at de var tilbage til normal nu er en anden sag, men fik at vide at det kan tage en dags tid.
men gud hvor er de rolige nu- de har virkelig manglet hende.
det gjorde det faktisk også lidt lettere at fodre dem- de to der vil spise selv har spist babypate rørt op med kmr, det gled nemmere ned end ren pate- de to andre troede jeg var ude på at slå dem ihjel når jeg puttede det i munden på dem. pigen endte jeg med at smøre det på næsen af, så slikker hun noget i sig. men hende og den anden tumpe fik tilgengæld 8,5 ml inden de blev sure!
tror jeg vil prøve at nøde dem med lidt forskelligt i håb om noget af det kan trigge de to sidste igang.

just = 13.30

og hun har spist lidt tørkost og drukket godt med vand. så det er dejligt. tænker apettiten nok er lille og det samme er mavesækken, men Rc kitten vil man nu stadig gerne have. Det er bedre end iams og go care tilsyneladende. opdagede det ved et tilfælde her i sidste uge, hun var helt pjattet med det- og helst kitten ikke babycat, det smager bedre ? så det får hun så :tihi:

OK? Det vidste jeg ikke. Jeg har kun oplevet brystbetændelse en gang og det var på mig selv. Hvis det gør bare halvt så ondt på en kat, så … stakkels kat… :uha: - MEN jeg fik dengang at vide at det var vigtigt at babyen selv suttede og at jeg ikke skulle bekymre mig om hvorvidt det var “dårligt” - for det var det ikke. Men hold nu op hvor var jeg syg… ikke sjovt med en 5-ugers baby forresten… Men altså dengang fik jeg at vide hvor vigtigt det var netop at holde ud. det gjorde jeg… men mit ene bryst er nu stadig, 22 år senere, mindre end det der ikke var betændelse i L (og det var det altså ikke inden…)