KMR Nordsjælland?

Er der nogen herinde som har en dåse KMR (den flydende) stående, i Nordsjælland ?
Bor ved Helsingør.
Syntes mini 2 små skriger meget, og ingen dyrlæger eller dyrebutikker har noget nogen steder her i området.
Jeg betaler naturligvis for det.

Jeg kan godt undvære en dåse :slight_smile:

Bor i Herlev ca. ½ times kørsel fra Ålsgårde, send PB, hvis du er interesseret

Jeg har sendt dig en PB :slight_smile:

Jeg har også lige været på jagt efter KMR, da jeg syntes det er rart at have en dåse eller to på lager.

Jeg fik oplyst på dyrehospitalet i Holstebro at det var i rest ordre og havde været det længe.

Jeg har bestilt noget på nettet. Det er et sted i Nordjylland. Det ser ud til de har det. Så håber jeg de har det og sender det i morgen. Det hedder vist gærum dyrlægen eller noget i den stil. Søgte bare på flydende kmr

Det der er i DK er restlager de har heller ingen KMR i Sweitz.

Har du et link til siden ??

De har det ikke,der har været udsolgt i langtid, der står også på siden: NB: KMR killingemælk er p.t. udsolgt, dog er pulverformen på 340 gr. på lager.
http://www.gaerum-dyreklinik.dk/netbutik-kat/fodertilskud-til-katte/mælkeerstatning-til-killinger/

Bestil hjem fra USA til lager - sidst jeg bestilte Just Born gik der en uge. Stadig billigere selv med fragt og told end her herhjemme

Revival Animal - Search Results for just born for kittens - prisen for en uden forsendelse og told er godt 17 kr

Jeg mener bestemt mine ydrlæger har KMR på hylderne også det flydende. Kigger gerne efter imorgen

Jeg har i dag været heldig at finde KMR i Ikast

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1060149]Bestil hjem fra USA til lager - sidst jeg bestilte Just Born gik der en uge. Stadig billigere selv med fragt og told end her herhjemme

Revival Animal - Search Results for just born for kittens - prisen for en uden forsendelse og told er godt 17 kr[/QUOTE]

Ved du hvad tolden ca. Er på kmr?

Pill Pockets, Just born og Enisyl F lysine

Jeg købte for $ 87.12 fragt $ 62.43

Jeg betale kr. 354.75 efterfølgende (heraf er kr. 125 administrationsgebyr)
.

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1069910]Pill Pockets, Just born og Enisyl F lysine

Jeg købte for $ 87.12 fragt $ 62.43

Jeg betale kr. 354.75 efterfølgende (heraf er kr. 125 administrationsgebyr)
.[/QUOTE]

Kan det betale sig at bestille hvis jeg køber 10 ds tror du?

jeg har i sidste uge ville bestille 10 ds og fik der besked på fragten er 72,50 og så kommer evt told oven i så jeg bestilte i stedet http://www.amazon.co.uk/dp/B0067JP9YU/ref=pe_217191_31005151_M3T1_dp_1 som er lavet på gedemælk, produktet er blevet anbefalet af opdrætter i Norge

Det os over 400,- i fragt. Det gider jeg ikke. Tak for link

May, hvis du bestiller, vil jeg gerne have nogle dåser med.
Så kan vi dele udgiften.

[QUOTE=PiaR;1070097]May, hvis du bestiller, vil jeg gerne have nogle dåser med.
Så kan vi dele udgiften.[/QUOTE]

Jeg synes bare fragten er utrolig høj :frowning: