Kmr

Mine elsker dem og gnasker lystigt pocket og pille i sig uden vrøvl.

Jeg vil i øvrigt gerne af tage 2-3 dåser KMR hvis det er muligt. Hvor lang leveringstid tror du der er ? Kommer ellers også til Fredericia, hvis du stadig har en enkelt på lager…

[QUOTE=dkkorat;1040608]Tak for tippet:) Revivalanimal har netop udsalg i disse dage (2 dage endnu!) + mængderabat:ok: Gad vide, om nogle vil være med i en hurtig bestilling på mindst 25 små dåser kmr til $2.39 dåsen :gruble:
PS! Nu har jeg bestilt 25 dåser:ok:[/QUOTE]
Jamen jeg vil da sikkert gerne købe nogle af dem, de når jo nok ikke at komme hjem inden weekenden. Så vi må lige se, om jeg kan få dem til Fyn :wink:

Jeg kommer til Fredericia. Oddy kan desværre ikke undvære flere dåser lige nu, så hvis du kan vente… Jeg kender ikke leveringstiden på kmr fra USA - jeg formoder, jeg får mere at vide om det, når jeg får besked om fragtomkostningerne.

Du var hurtig, så du kan hente de aftalte dåser i Fredericia.

      • Updated - - -

Dyrenes Eldorado har netop svaret, at de har 3 dåser KMR på lager:ok:
http://dyrenes-eldorado.dk/cms/modules/shop/public_product_view.php?slang=1&path=68,69&id=3357

[QUOTE=dkkorat;1040647]Jeg kommer til Fredericia. Oddy kan desværre ikke undvære flere dåser lige nu, så hvis du kan vente… Jeg kender ikke leveringstiden på kmr fra USA - jeg formoder, jeg får mere at vide om det, når jeg får besked om fragtomkostningerne.

Du var hurtig, så du kan hente de aftalte dåser i Fredericia.

      • Updated - - -

Dyrenes Eldorado har netop svaret, at de har 3 dåser KMR på lager:ok:
http://dyrenes-eldorado.dk/cms/modules/shop/public_product_view.php?slang=1&path=68,69&id=3357[/QUOTE]
Hvor mange kan jeg så afhente i Fredericia i alt?

De to dåser vi har aftalt :slight_smile:

Okay blev lige lidt forvirret :slight_smile:

Jeg får ikke revival bestillingen hjem inden weekenden;)
Dyrenes Eldorados lager var en oplysning til forbrugerne om samfundet;)

Revival har svaret. 25 små dåser flydende kmr koster $59.75 i indkøb - forsendelsesomkostninger (der beregnes pr vægt er $107.58!) - i alt $167.33 (DKK962.50). Det giver en pris pr dåse på DKK38,50 - hvilket stadig er billigt i forhold til gængse danske priser :wink: Leveringstid er 4-7 arbejdsdage - forhåbentlig når det at komme inden påskeheligdagene:kryds: Jeg er fristet, men jeg får næppe brug for 25 dåser kmr:tihi:
Disse priser er naturligvis under forudsætning af, at pakken ikke bliver snuppet af den danske told… Skal der betales told af pakken, vil denne udgift blive fordelt ligeligt på de 25 dåser, så prisen stiger.

[QUOTE=dkkorat;1040710]Revival har svaret. 25 små dåser flydende kmr koster $59.75 i indkøb - forsendelsesomkostninger (der beregnes pr vægt er $107.58!) - i alt $167.33 (DKK962.50). Det giver en pris pr dåse på DKK38,50 - hvilket stadig er billigt i forhold til gængse danske priser :wink: Leveringstid er 4-7 arbejdsdage - forhåbentlig når det at komme inden påskeheligdagene:kryds: Jeg er fristet, men jeg får næppe brug for 25 dåser kmr:tihi:
Disse priser er naturligvis under forudsætning af, at pakken ikke bliver snuppet af den danske told… Skal der betales told af pakken, vil denne udgift blive fordelt ligeligt på de 25 dåser, så prisen stiger.[/QUOTE]

Det lyder absolut rimeligt, og jeg vil gerne aftage 4 dåser, hvis det er muligt. Selv med dobbelt op med told, hvilket det vil ikke bør komme op i.

Fint:ok: Jeg giver besked her i tråden, når dåserne er hos mig:)

Jeg vil også rigtig gerne aftage 4 dåser hvis det kan lade sig gøre :slight_smile:

Når først de 25 dåser er her, tror jeg bestemt, der også er til dig:)

Ok, så skriver du bare når du ved noget mere :wink:

Dét skal jeg nok :slight_smile:

:ups: Jeg er løbet ind i et problem… Mit kort bliver afvist, fordi jeg har brugt min kredit mht udenlandske køb inden for den sidste måned… Jeg forsøger at få lov at betale ved bankoverførsel… Under alle omstændigheder bliver leveringen forsinket på ubestemt tid:sorry:

      • Updated - - -

En mulig løsning er, at en anden betaler online til revival. Jeg overfører straks pengene til vedkommendes bankkonto, så vedkommende ikke kommer i udgift.:surrender1: Er der en, der melder sig:?:please:

      • Updated - - -

:thumbup:Betalingspanik er aflyst:ok: NP har været sød at låne mig sit kort:inlove:

Revival fortæller, at NPs kort virkede:ok: og at pakken er sendt:ok: Vi får se, om den dukker op inden påske, eller om tolden mistænker kmr for at være doping denne gang :wink: Pakken er sendt med FedEx, hvilket forklarer de ganske høje forsendelsesomkostninger.

Min pakke befinder sig nu i Frankrig - så mon ikke den lander først på den kommende uge

Hvornår og hvad har du bestilt:? nysgerrig

I tirsdags.

Pill Pockets

Duralactin Feline L Lysine

Just Born Kittens

Da jeg var hos min dyrlæge for en uge siden, så hadde de flere bokse med flydende KMR stående, både store og små bokse. Og det er hos Dyrehospitalet City Syd i Aalborg:-) http://www.dhcitysyd.dk