Kmuste hjerter

Puuh i dag mærkes savnet. af Oline rigtig meget,da hun i dag ville været fyldt 15 år.

Jeg er jo nok mere heldig end kattene herhjemme,da jeg kan græde, :ked:når savnet bliver for stort,

hvorkattene kun har mig, at læne sig op ad :ked:

Før lå de jo altid i en bunke med Oline men det er som om de nu mangler samlingspunktet.
Der er nu kun2 katte i ”yndlingskurven” ad gangen,-og hvor de til gengæld, søger hen til mig én ad gangen.
Det største savn,kan jeg mærke på Face,der jo hele sitliv(næsten 10 år) har været Olines Baby,og nu hver nat ligger under min dyne, med poterne på mine lår.

Lille Fisen, der altid har været utrolig diskret , men ligget tæt med Oline, vækker mig 100 gange hver nat med en lille pote på kinden,-men hun vil ikke ligge hos mig.
Pixen der jo er yngst,synes upåvirket,medens stakkels Charmer, der elskede Oline, virker trist trist

Charmer lagde sig jo op til Oline, efter, at hun var død,og blev liggende til dyrlægen måtte gå med hende.

Stakkels mig og stakkels mine katte, hvor i alt fald jeg tænker på min skattekat Oline

Oline skat,du var mere end en pralekat,du var en fantastisk personlighed,med det største hjerte i en lille chokolade krop

Jeg tæker på dig i din kattehimmel Kys fra" mor"

Åh Conni - det er så hjerteskærende hårdt :ked:

Mange trøstekram
Dorthe

:kram:

:kram:

:kram:

Mine tanker er hos dig, at miste en bofælle efter så mange år er ubærligt hårdt…ved det… 14år…2 dage… sagde farvel i 2010 og er ved at græde nu… kram

-kramer

:kram:

:kram:

Flotte ord på en svær situation. Sender mange tanker og :kram: til jer.

Nogle katte betyder uendeligt meget - for os og for de andre katte.
-kramer

:kram:

:kram:til jer allesammen…
VH
Susanne

Jeg må indrømme, at tilfældet nogen gange" spiller een et pus" for lige i dag på sin fødselsdag, kom Oline hjem igen

:kram: