Knaldperlen 2 uger

Ja om 7 timer er Knaldperlen 2 uger og han er langsomt ved at bliver lidt sjovere.:slight_smile:
Han ser mere bevidst ud om det han gør og han slår lidt klodset til Bomben:tihi:
Men det gør mig så ondt at han ikke har en søskende at lege med :frowning:

Men han må jo så nøjes med os :slight_smile:
Han er altså bare så sød og er der noget at sige til at farmand Petto ser lidt stolt ud :høhø:
Hilsen Lisbeth

Lille og lille, Lisbeth :lol: Knaldperlen har vist vokseværk og ender da op så en stor raket hvis han fortsætter med den vægtøgning :wink: Han ser bare sød ud, lige til at kysse på maven!

NU…ligner han en håndgranet.
NUI han er lækker

Årrh min lille knaldperle :hjerte:

Ham må jeg snart se igen - Hvad siger han til besøg i den kommende uge ? :tihi:

[QUOTE=Lotte;552495]Årrh min lille knaldperle :hjerte:

Ham må jeg snart se igen - Hvad siger han til besøg i den kommende uge ? :tihi:[/QUOTE]

Den er han helt med på siger han :tihi:

Fantastisk :smiley: - Det må vi lige finde ud af :slight_smile:

Ååååårh, jamen altså!! :wehuu:
Og jeg vænner mig nok aldrig til hvor smuk Bomben er… :hjerte::hjertekat::hjerte:

Hvor er det altså nuttet med de små, hvide forpoter :hjerte:

Man kan godt se, at hans øjne er meget mere fokuserede nu. Det havde selvfølgelig været rart med nogle små legekammerater. Men er der ikke noget med, at han i hvert fald inden så længe får nogle mindre halvsøskende eller stedsøskende, eller hvad de nu bliver?

[QUOTE=galath;552512]Hvor er det altså nuttet med de små, hvide forpoter :hjerte:

Man kan godt se, at hans øjne er meget mere fokuserede nu. Det havde selvfølgelig været rart med nogle små legekammerater. Men er der ikke noget med, at han i hvert fald inden så længe får nogle mindre halvsøskende eller stedsøskende, eller hvad de nu bliver?[/QUOTE]

Jeg ved først om en uge om der er flere små på vej…men jeg tror det desværre ikke…

Suuuk, hvor er han da skøn - mit hjerte smelter :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Kan du ikke sætte lidt fut i Rottefjæs, så han kan bruges som sparringspartner?
Han skal vel ikke bare ligge der og se godt ud ?

:tihi::tihi::tihi::tihi:

[QUOTE=Eva;552514]Suuuk, hvor er han da skøn - mit hjerte smelter :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Kan du ikke sætte lidt fut i Rottefjæs, så han kan bruges som sparringspartner?
Han skal vel ikke bare ligge der og se godt ud ?

:tihi::tihi::tihi::tihi:[/QUOTE]

Ja jeg må have gjort noget ved Rottefjæs så han snart kan vågne lidt op og gøre gavn for føden her:høhø:

Må indrømme at jeg et kort øjeblik troede at du havde fået et par Birma killinger som søskende indtil jeg fattede at det var rotter :ups:

Knaldperlen er bare lækker og jeg håber at han får lov til at beholde skudene i pistolen når han bliver stor :tihi:

hvor er han bare dejlig, man glemmer helt han slet ikke er min race, for suk en charmetrold - han smelter mit hjerte

MVH
Gitte

:wehuu::wehuu::wehuu:

[QUOTE=birtheras;552521]Må indrømme at jeg et kort øjeblik troede at du havde fået et par Birma killinger som søskende indtil jeg fattede at det var rotter :ups:

Knaldperlen er bare lækker og jeg håber at han får lov til at beholde skudene i pistolen når han bliver stor :tihi:[/QUOTE]

Ja det håber han også…så han kan ende som en stor kanon :høhø:

Ingen tvivl om at jævnaldrende legekammerater havde været et stort plus, men…

I mit barndomshjem ude på landet for mange år siden fik hunkatten kun lov at beholde én killing - og kun engang imellem. :blegne:
Ja, det var grusomt, men sådan var tiden, og min fars aflivning af killinger var såmænd nok mere human end de gårde, hvor kattene passede sig selv og fik lov at yngle løs uden nogen begrænsninger og blev flere og flere, indtil de døde af sult eller smitsomme sygdomme.
Nå, men det korte af det lange er, at jeg har set en hel del enekillinger vokse op til gode, kælne og velfungerende katte. Og vi vidste jo ellers ikke nær så meget om katte dengang…

Så Knaldperlen skal nok klare det også. Tak for de dejlige billeder. :smiley:

Årh altså nogle dejlige billeder af den lille Knaldperle :wehuu:

Bliver det så Knaldperle ? :slight_smile:

Ja…der er jo nok ingen vej udenom…men afstemningen er da to dage endnu :smiley:
Man kan jo også give ham et navn foran Knaldperle altså f.eks Børge Knaldperle eller noget…:tihi: (altså det ville ikke blive Børge men bare for at vise hvad jeg mente :D)
Bare for at han så kan få et lidt rigtigt navn…

Det er da et rigtigt navn :smiley: Han kan jo IKKE hedde andet den lille stjerne :smiley: