Knaldperlen 2 uger

[QUOTE=Coon Danica;552544]Ja…der er jo nok ingen vej udenom…men afstemningen er da to dage endnu :smiley:
Man kan jo også give ham et navn foran Knaldperle altså f.eks Børge Knaldperle eller noget…:tihi: (altså det ville ikke blive Børge men bare for at vise hvad jeg mente :D)
Bare for at han så kan få et lidt rigtigt navn…[/QUOTE]

Kalle Knaldperle? :slight_smile:

Han er da en rigtig lille charmør :love2: :love2:

Det skal du ikke sige. Nu har du jo set, hvordan det gik første gang, du gav ham et midlertidigt navn :tihi:

:hjerte: Hvor er han fin og sød og skøn… Elsker hans farve :tihi:

Ih altså hvor er han bare skøøøøn :wehuu:
Han lever fuldstændigt op til sit navn :wink:

Han er da bare den skønneste lille charmetrold:wehuu: og han ved det vist godt selv :tihi:

Marianne

:hjerte::hjerte::hjerte:

Kære Karl Knaldperle.

Du er bare SÅ lækker - jeg får lyst til at give dig 1245789546 møzzer på din hvide blis i panden… OG på din lille sorte bamse-næse.
:wehuu::wehuu::wehuu:

Nøj, han bare alt alt for lækker :savle::savle::savle::savle:

Ej, men altså…:besvimer: Ham ville jeg bare så gerne nusse på!

Er han en beholder, Lisbeth? :muhaha:

[QUOTE=Blabl;552835]Ej, men altså…:besvimer: Ham ville jeg bare så gerne nusse på!

Er han en beholder, Lisbeth? :muhaha:[/QUOTE]

Det er ikke planen at beholde ham, kan jo ikke beholde alle de hankatte.
Men jeg skal liiiige se ham an:)

Århh hvor er han nuser som han ligger der og gør sig til :inlove:

Kan godt følge dig i at det ville have været så godt hvis der havde været bare en benne venne at lege med, men han ligner altså en der nok skal få charmet sin vej frem hos andre efterhånden som han bliver større :ok:

Hold da kæft en lækker steg :slight_smile: Billede 2 er da til at falde helt i svimer over :wehuu:

Forældrene er altså også flotte… Jeg ved godt at Maine er på østkysten, men jeg havner altså direkte i en western, når jeg kigger på dem.

Far Petto kunne være en pensioneret sydstat-officer i sin grå uniform - a real Southern gentleman. Og Bomben - se det blik, hun har på øverste billede! En hårdfør nybyggerkone langt ude på prærien - med et haglgevær i hånden, hvis der skulle komme banditter forbi… Nå, jeg stopper filmen, inden fantasien løber helt af med mig… :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;553858]Forældrene er altså også flotte… Jeg ved godt at Maine er på østkysten, men jeg havner altså direkte i en western, når jeg kigger på dem.

Far Petto kunne være en pensioneret sydstat-officer i sin grå uniform - a real Southern gentleman. Og Bomben - se det blik, hun har på øverste billede! En hårdfør nybyggerkone langt ude på prærien - med et haglgevær i hånden, hvis der skulle komme banditter forbi… Nå, jeg stopper filmen, inden fantasien løber helt af med mig… :D[/QUOTE]

:lol: Åh hvor jeg grinte…fortsæt endelig bare filmen, jeg kan jo eventuelt ligge lidt foto ind af nogle af de andre katte, så kan filmen jo fortsætte og jeg kan høre hvilke westernfigurer de ligner :høhø:
Du skal da forresten også lige høre at jeg overvejer faktisk meget på det med Kalle-Knaldperle :slight_smile:
Knaldperle er jo afgjort…men et navn før og der er det jo nemt at sige…Kalle-Knaldperle

Jeg har nok set for mange film med Clint Eastwood… :høhø:
Det glæder mig, at du også kunne se ligheden. :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;553904]Du skal da forresten også lige høre at jeg overvejer faktisk meget på det med Kalle-Knaldperle :slight_smile:
Knaldperle er jo afgjort…men et navn før og der er det jo nemt at sige…Kalle-Knaldperle[/QUOTE]

Tak, jeg synes også det ligger helt godt i munden.
Og når der skal kaldes på ham, bliver det bare “Kalle! Knalde!” :smiley:

p.s. Har set den nye tråd. Håber den lille fyr snart begynder at tage på igen.

[QUOTE=FinnFrode;553858]Forældrene er altså også flotte… Jeg ved godt at Maine er på østkysten, men jeg havner altså direkte i en western, når jeg kigger på dem.

Far Petto kunne være en pensioneret sydstat-officer i sin grå uniform - a real Southern gentleman. Og Bomben - se det blik, hun har på øverste billede! En hårdfør nybyggerkone langt ude på prærien - med et haglgevær i hånden, hvis der skulle komme banditter forbi… Nå, jeg stopper filmen, inden fantasien løber helt af med mig… :D[/QUOTE]

Og så blev jeg hensat til filmen “Præriens Skrappe Drenge” med Dirch Passer, Preben Kaas, Paul Hagen og Willy Rantnow :lol:

[QUOTE=FinnFrode;553933]Jeg har nok set for mange film med Clint Eastwood… :høhø:
Det glæder mig, at du også kunne se ligheden. :slight_smile:

Tak, jeg synes også det ligger helt godt i munden.
Og når der skal kaldes på ham, bliver det bare “Kalle! Knalde!” :smiley:

p.s. Har set den nye tråd. Håber den lille fyr snart begynder at tage på igen.[/QUOTE]

Ja så ender det jo med at blive et Sexet navn som jeg søgte efter.
Kommer så også lige til at tænke på en sang…var det ikke Lille Palle som sang om en Knalde Kalle :?
Den må jeg se om jeg ikke lige kan finde på nettet…:?

Tak til lillemanden, ja jeg bliver jo lidt nervøs når han ikke rigtig tager på.

[QUOTE=Coon Danica;553940]Ja så ender det jo med at blive et Sexet navn som jeg søgte efter.
Kommer så også lige til at tænke på en sang…var det ikke Lille Palle som sang om en Knalde Kalle :?
Den må jeg se om jeg ikke lige kan finde på nettet…:?

Tak til lillemanden, ja jeg bliver jo lidt nervøs når han ikke rigtig tager på.[/QUOTE]

Jo her var den jo :høhø:

nårh hvor er han kær, han ser nu pænt stor ud :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;553933]Og når der skal kaldes på ham, bliver det bare “Kalle! Knalde!” :smiley:
[/QUOTE]

Eller Knalde-Kalle :tihi: