Knirke Splatkat indtager huset!

Knirke har fundet et nyt yndlingssted. Desværre er det et sted der giver hendes mor dårlige nerver, men det kan hun selvfølgelig ikke tage sig af :høhø:

Hahaha Det er lissom Adelie. Døre, de er da til at stå ovenpå :blegne:

Det kræver stærke nerver at ha’ sådan en springbønne i huset :smiley:

Skønt billede… og hun dratter sandsynligvis ikke ned :slight_smile:

Det værste er, når hun fiser rundt på gelænderet rundt om hemsen. Der er endnu længere ned, hvis hun skvatter :besvimer:

Her er et mere fra en anden vinkel:

Men hun kan selvfølgelig også ligge stille. Lykken er at blive sovet på :inlove:

Bare ignorer den grimme byld på hendes skulder og nyd hvor smuk hun er :hjerte:

Altså, ved du ikke at sådan noget gør katte altså ikke? - Jeg mener, falder ned. :wink:

Nej, jeg tror ærlig talt på at hun har helt styr på det der. :ok: Medmindre man er ond missemor, og ryster døren.

[QUOTE=Ravn;955388]Altså, ved du ikke at sådan noget gør katte altså ikke? - Jeg mener, falder ned. :wink:
[/QUOTE]

Oh, crap! Hvad er det så for nogle dyr jeg har i huset?! :uha:

Aner det ikke, men jeg tror Tiger skal med i den gruppe… Hvordan kan man fejle ved at hoppe op på et spisebord? :dokdok:

AltsåAltså jeg synes godt nok hende Knirke er køn :hjerte:

Hun er meget smuk :hjerte: - og dygtig til at ballancere. :smiley:

Altså hun nyder helt sikkert sin udkigspost - men nøj jeg ville være bange for hun skvattede ned :smiley:

Hvor er hun skøn :hjerte:

Fedt billede hvor man rigtig kan se hendes fine tortiemønster :slight_smile: Et af plejebørnene her i huset ligner hende helt vildt meget :slight_smile:

Mutanter kære Eife, mutanter, det er garanteret slet ikke en kat … men bare en wannabe … hehehehehhehe :klapper:

Åh Ravn, jeg ved godt at katte angiveligt er sådan nogle vildt adrætte nogle der i teorien aldrig falder ned, og hvis de gør, så lander de på poterne, men du ved jo, at jeg er en værre gammel hønemor med mine dyr -upssa Mine nerver holder ikke ret godt til at hun er deroppe, men når hun nu absolut vil være der, så har vi besluttet at finde en god dørstopper, så jeg i det mindste ikke behøver være bekymret for, at hun falder ned fordi døren bevæger sig.

Jep, også jeg. Hun trækker godt nok noget på mine nerver ind imellem :besvimer:

Mange tak, min smukke lille kat sætter stor pris på jeres komplimenter, omend hun tager opmærksomheden ganske værdigt, som I kan se:

Sjovt faktum om Knirke: Øjenvipperne på hendes venstre øjenlåg er hvide, men øjenvipperne på hendes højre øjenlåg er gyldne :love2:

Yay! :smiley: De er bare så smukke! Jeg elsker torties med en hvid bund. :hjerte: