Knud og Co

Hvor er de altså dejlige, hele flokken. Det er ski’e godt at Knud er fræk :tihi:

Ån hvor er han da bare dejlig og så er han slem også, det bliver bedre og bedre.
Knus Elin

Glemte lige.
Brita jeg har en del stof jeg ikke får brugt, er det noget du kan bruge.
Der er nogen meter hvidt med noget kulørt et ller andet på. Der er en lille rulle pinkfarvet og så en del mere jeg ikke lige kan huske.
Du må få det til at sy Hittekatteting af hvis du kan bruge det.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;397746]Glemte lige.
Brita jeg har en del stof jeg ikke får brugt, er det noget du kan bruge.
Der er nogen meter hvidt med noget kulørt et ller andet på. Der er en lille rulle pinkfarvet og så en del mere jeg ikke lige kan huske.
Du må få det til at sy Hittekatteting af hvis du kan bruge det.
Knus Elin[/quote]

Meget gerne…alt kan bruges og jo billigere materialerne desto større overskud…dejligt koncept.
En del af det stof jeg fik sidst ER brugt…lidt sjov for Bente (haneben) foreslog i Grenaa …eller var det Hobro om ikke der kunne syes en form for kattetaske man så kunne gå rundt med misser i…og sådan èn er syet og i dit stof…den er stadig til salg :fin:
Mickey Mouse-stoffet jeg fik af dig er der syet transporttæpper af og nu er der KUN 1 tilbage. Udstillingsburhængekøjer er også syet af dit stof og selvfølgelig nullerputsenge.

[quote=kamikaze;398248]Meget gerne…alt kan bruges og jo billigere materialerne desto større overskud…dejligt koncept.
En del af det stof jeg fik sidst ER brugt…lidt sjov for Bente (haneben) foreslog i Grenaa …eller var det Hobro om ikke der kunne syes en form for kattetaske man så kunne gå rundt med misser i…og sådan èn er syet og i dit stof…den er stadig til salg :fin:
Mickey Mouse-stoffet jeg fik af dig er der syet transporttæpper af og nu er der KUN 1 tilbage. Udstillingsburhængekøjer er også syet af dit stof og selvfølgelig nullerputsenge.[/quote]

Har du noget billede af kattetasken? :ups:

:besvimer::besvimer::besvimer:

Ham Knud dér ???

Jøsses, hvor er han lækker - og jo frækkere jo bedre - han skal trods alt kunne klare sig hos alle Elin’s misser…

:høhø: :hjerte: :høhø: :hjerte:

[quote=kamikaze;398248]Meget gerne…alt kan bruges og jo billigere materialerne desto større overskud…dejligt koncept.
En del af det stof jeg fik sidst ER brugt…lidt sjov for Bente (haneben) foreslog i Grenaa …eller var det Hobro om ikke der kunne syes en form for kattetaske man så kunne gå rundt med misser i…og sådan èn er syet og i dit stof…den er stadig til salg :fin:
Mickey Mouse-stoffet jeg fik af dig er der syet transporttæpper af og nu er der KUN 1 tilbage. Udstillingsburhængekøjer er også syet af dit stof og selvfølgelig nullerputsenge.[/quote]

Ja men så begynder jeg at fylde en sort sæk til dig. Hvor er jeg glad for du kan bruge det.
Knus Elin

Ham Knud dér ???

Jøsses, hvor er han lækker - og jo frækkere jo bedre - han skal trods alt kunne klare sig hos alle Elin’s misser…

:høhø: :hjerte: :høhø: :hjerte:[/quote]

Tænk Theres, det tror jeg slet ikke han får svært ved, tror han er lært op inden han kommer:tihi::tihi::tihi:

Knus Elin

Min gemal har lige tømt bilen efter week-endens strabasser…og jeg kan ikke huske hvor jeg pakkede tasken ned, MEN så snart jeg render ind i den skal jeg nok tage billeder og sende herind. Det er KUN en prøvemodel. Den er lavet sådan, at den også kan fungerer som transportkassetæppe. Der er to tryklåse i hver side (nogle meget kraftige nog’en) og en karabinhage så katten kan have sele på Og gjort fast i tasken. Den er i noget mønstret/blomstret Elin-stof. Der vil blive syet andre og i ensfarvede og mere neutrale stoffer…engang. Jeg solgte så meget at der skal laves både nye nullerputsenge, nye hængekøjer, nye transporttæpper og måske også nogle nullerputposer…og så et par tasker…til Vrå-udstillingen…eller inden.
Jeg sætter billeder ind s efterhånden som jeg får noget syet

[quote=Leopolds mor;398371]Tænk Theres, det tror jeg slet ikke han får svært ved, tror han er lært op inden han kommer:tihi::tihi::tihi:

Knus Elin[/quote]

:sshh::sshh:

Psssssst…ja, tror du har ret… rygterne om de dersens overforkælede katte fra den der sy/loppe-dame er nået til København for længst…

:rock:

det var i Grenå Brita…og jeg glæder mig til at se billeder af din kreation…

og hvor ser ham knud fin ud…han ligner en skattebassemus

Så er der en sort sæk fyldt med stof og et par ruller er der også.
Når du kommer på disse kanter kan du bare køre indenom og hente det, men du får ikke lov til at køre herfra, før du har fået mindst et krus te.
Knus Elin