Knude i brystvævet hos kastrat

Vi har netop opdaget en knude under huden ved en af Knuds brystvorter, så han skal forbi dyrlægen i dag.
Jeg er behørigt bekymret for at det er cancer, men undrer mig også lidt…? Jeg troede ikke at tidligt kastrerede hankatte kunne få den slags? :hushed:

Åh nej, håber på at det bare er en fedtknude eller andet godartet.
Om kastrater kan få det, aner jeg ikke, jeg må her bidrage med kærlighed i stedet for viden :hjerte:

1 Synes om

Kan desværre heller ikke bidrage med noget nyttigt her, andet end at håb om at det ikke er noget tarveligt.

:kram:

1 Synes om

Knud og jeg er nu hjemvendt fra dyrlægen, og det er ganske rigtigt en cyste Knud har i brystvævet. Dyrlægen kunne presse lidt sekret ud af kirtlen, og vi blev derfor enige om at den skal fjernes (på tirsdag) og sendes til biopsi.

I må meget gerne krydse for, at det er noget godartet. :kryds: :kryds:

6 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds:

1 Synes om

Masser af :kryds: her fra.

1 Synes om

:kryds::kryds::kryds:

1 Synes om

:kryds::kryds::kryds:

1 Synes om

:bebe::kryds::bebe:

1 Synes om

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

1 Synes om

Vi krydser, hvad det krydses kan :heart:

1 Synes om

Vi krydser både fingre, tæer og poter :kryds:

1 Synes om

:kryds: :pote:

1 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds:

1 Synes om

Vi krydser fingre og poter for Knud. :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

1 Synes om

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

1 Synes om

Så har Knud fået fjernet knuden og den er blevet sendt til Tyskland for at blive undersøgt.
Min lille Knud (som i øvrigt har tabt sig :frowning: )er nu hjemme igen, iført bodystocking… Det er altså noget Fanden har skabt.

15 Synes om

God bedring til ham, og forsat :kryds: for det ikke er noget alvorligt.

1 Synes om

Han ser heller ikke helt tilfreds ud - den søde Knud :wink:
God bedring til ham og krydsede fingre for, at knuden ikke er farlig :kryds:

1 Synes om

Så er der endelig kommet svar på undersøgelsen af den knude, som Knud har gået fjernet, og det viste sig at være en godartet cyste.
Vi er lettede! :jubiii:
I morgen skal Knud til tjek, og så skal vi finde ud af, om der ligger noget andet end foderskift bag vægttabet.

25 Synes om