Knud's tråd!

[QUOTE=HelleC74;1134928]
Knud og Fluxx kan være ret så voldsomme, de bider hinanden i struben og i nakken, og ja, over det hele. Fluxx lægger sig oven på Knud så han bliver helt væk, og straks efter SPONSER Knud efter Fluxx, og jumper ham. Jeg kan godt mærke, at jeg aldrig har haft 2 drenge der leger sammen før![/QUOTE]

Det lyder i al fald meget hjemligt :smiley: Særlig det der “biden struben over på hinanden” - man bli’r somme tider helt bekymret, men de lader til at ha’ helt styr på hvor hårdt de kan bide, heldigvis :slight_smile:

Ja, især når det er en af de store, med så små killinger som 4-6 ugers :slight_smile: Men har aldrig oplevet nogle som helst problemer med det :slight_smile:

Fnis :tihi:

Ihhh hvor hár Fluxen bare savnet en DRENGE-ven, til at være bølle sammen med! :rock:
Sørmer godt du valgte Knud og ikke Julle - Julle er ikke nær så meget DRENG som Knud, og det lyder i den grad til at Flux har haft brug for sådan en :ok:

Dine nætter bliver underholdende fremover - nu har du jo vist Knud at det virker! :muhaha: :smiley:

Nus vildbasserne fra mig! :hjerte:

/Mette

Et par billeder af ringe kvalitet fra idag, taget med tlf :smiley: Knud fortsætter med at være højt elsket af alle.
Han er ved at lære vores rutiner, og deler formandsposten i madklubben nu, med Fluxx.

Der er fræs morgen og aften, og han headbutter alt og alle, inkl sure katte som ikke gider headbuttes. Knud er bare cool!

Han har den yndigste lille stemme, som han mest bruger når han vil have mad, eller han lige kommer, for at fortælle, at han elsker os.

Lille Knud er ru på ryggen, men HELT blød på maven, og han bliver flittigt nusset på både det ru og det bløde skind :tihi:

Sådan ja! Tak for det :slight_smile:

Han er nuttet - især på det sidste billede :hjerte:

Det er godt nok nogle fine grønne øjne han har! Beholder han dem som voksen, eller? :slight_smile:

Det ved man aldrig :slight_smile: Jeg håber det da! De er nemlig stadig rigtig fine grønne. Faktisk er han et ualmindelig FINT eksemplar af en Petterskalle!

Hold op hvor er han lækker :slight_smile:

Han ser bare så sød ud. :hjerte:

Se mine puttedrenge!

:smelter::wehuu::inlove::hjertehop::smelter:

:hjertekat::hjertekat::hjertekat:

skønt :slight_smile:

Sikke nogle dejlige billeder :hjerte:

[QUOTE=HelleC74;1136095]
Se mine puttedrenge![/QUOTE]

Det er lige, så man får en lille tåre i øjenkrogen :slight_smile: Hvor er det et godt billede :ok:

Dagens Zen billede, af mine ying yang chokolade peterskalle og burmeser-i-dynen!

Lille Nud , det lille kattemirakel på Østerbro :stuck_out_tongue:

Eeeej jeg kan ikke finde ad af, at vende billedet på Ipad… Så i får lidt nakkegymnastik.
Rosa synes Knud er så dejlig varm at ligge op af!

Nååååårh hvor de elsker hinanden. Så dejligt! :hjerte: :inlove:

:smelter:

:wehuu: