Ko-katten(e)

I dag kom så tiden hvor vores lille tortie komisling skulle komme hjem, noget vi har ventet spændt på. Især da hun ikke kom alene, men havde taget sin smukke søster med :wehuu:

Navne har vi endnu ikke fundet på og ved deres tidligere ejer, blev de bare kaldt misser.

Mor er en smuk huskat og farmand er en semilanghåret dreng. Elsker deres smukke farver og lige nu går de nysgerigt rundt og undersøger alt, mens Polly tøffer bagefter, Boromir kiggede på dem og sov så videre igen :ok:

MVH
Gitte

Tillykke med dem - hvor er de smukke

:wehuu::wehuu:

Nååå hvor er de søde.
Jeg ville gerne kunne ryste op med et par gode navne, men kisten er helt tom lige nu.
Jeg nøjes bare med at sukke dybt og sige nåååååå:wehuu::wehuu::wehuu:
Knus Elin

Stort tillykke med dem.
Hvor er de begge smukke og sikke nogle flotte farver de har.
Hilsen Lisbeth

Jeg er simpelthen helt væk i dem og de to fastboende har taget godt imod dem, Boromir er ikke så interesseret, mens Polly leger med dem allerede, får at fange fjer og catnipfisk er altså spændene ss

De er blevet døbt med hjælp fra datteren, hende med det røde ansigt hedder Cirkeline og søsteren Pixeline :slight_smile:

MVH
Gitte

Ihh, hvor er de bare nuser :wehuu::wehuu:
Stort tillykke med dem :flag:

:besvimer:Sikke et par smukke piger…fantastisk farvefordeling de har:wehuu:

Tillykke med de to dejlige misser.

Hvor er de flotte i farverne :slight_smile:

Tillykke med de to smuksakker. :wehuu:

Åhhhh hvor er de smukke :iloveyou:
Tillykke med dem.

Tak, de er nu faldet rigtig godt til og er bare super musefangere, da der pludselig er en del her i huset efter nabomarken er høstet for Majs. Især Polly er rigtig glad for dem, mens Boromir elsker og ligge med Cirkeline og tage en “morfar” engang i mellem.

MVH
Gitte

Det lyder super godt gør det :slight_smile: