Køb af KMR på nettet?

Jeg sidder og vil købe KMR flydende på nettet, men opdager at AT horsecare ikke har det på lager og kan ikke lige finde andre steder… Mon nogle ligger inde med links til sider hvor man kan købe det, gerne i DK

MVH
Gitte

Her er et link :slight_smile: http://www.gaerum-dyreklinik.dk/netbutik-kat/fodertilskud-til-katte/mælkeerstatning-til-killinger/

Ellers er gede råmælk og gedemælk et godt alternativ :slight_smile:

[QUOTE=GitteS;1008448]Jeg sidder og vil købe KMR flydende på nettet, men opdager at AT horsecare ikke har det på lager og kan ikke lige finde andre steder… Mon nogle ligger inde med links til sider hvor man kan købe det, gerne i DK

MVH
Gitte[/QUOTE]

Medicanimal.com eller chemistdirect.co,uk plejer at have det (husker ikke lige hvor af det jeg købte)

Lige pt ville jeg nok satse på en udenlandsk forhandler.
Kruuse, som er dne danske grossist har KMR i restordre og siger intet om, hvornår de evt får noget hjem og det er ikke almindeligt at dyreklinikker eller butikker ligger inde med et større lager…
Da vi skulle have til Oddy, var vi hos fire forskellige store dyreklinikker, der alle har mange opdrættere blandt deres klientel - og alligevel lykkedes det “kun” at skaffe 12 dåser… (Ok, sammen med de fire Camilla havde i forvejen er det formentlig også nok - men det ville nu have været dejligt at vide, at man til enhver tid lige kunne smutte ned på dyreklinikken lige i nærheden og hente, fremfor at skulle holde meget nøje øje, så der kan bestilles hjem fra England i tide :slight_smile: )

Tusind tak for jeres hjælp. Fik en pb om loppetjansen stadig havde lidt på lager så har lige bestilt, vil gerne have det hjemme inden killingerne melder sig om 3 uger

Hvordan bruger I det:? Ingen af de killinger eller katte, jeg har serveret det for, vil have det:S

Passer ikke… Thane synes det er fantastisk!
Oddy mener at Thane godt må få det :smiley:

Jeg prøver igen med gedemælken om et par dage, når ham den lille er mere vant til forskellige smagsoplevelser…

Jeg har 6 flydende Just Born med udløb midt marts 2013 du kan købe for 200 hvis det kniber at få fat i andet (samme indhold som de små KMR)

Jamen dem vil jeg gerne købe, sender en pb

Råmælk gav jeg som støtte via sprøjte og gedemælk det serverede i deres første måltider, her var de vilde med det. I forhold til at få små killinger til at spise KMR har jeg intet problem haft med gedemælken :slight_smile:

Og det er varmet op i vandbad så det var håndvarmt og straks givet.

[QUOTE=MoMo;1008675]Råmælk gav jeg som støtte via sprøjte og gedemælk det serverede i deres første måltider, her var de vilde med det. I forhold til at få små killinger til at spise KMR har jeg intet problem haft med gedemælken :slight_smile:

Og det er varmet op i vandbad så det var håndvarmt og straks givet.[/QUOTE]

Interessant:)

De har det hos dyrenes eldorado: http://dyrenes-eldorado.dk/cms/modules/shop/public_search.php?slang=1&q=kmr&x=0&y=0

Hvis jeg husker det, skal jeg da lige køre omkring mine dyrlæger og hente og tage med til Brædstrup. Sidst jeg var der (i går da hittemislingerne blev vaccineret) stod der KMR på hylderne derovre.
end en PB hvis jeg skal tage specielt med til nogen…INDEN kl. 14 idag (jeg kører ned og stiller standen op kl. 14.15) og imorgen er jeg jo der allerede inden dyrlægerne åbner…så jeg skal vide det inden 2

…kommer i tanke om
Jeg har en kæææmpe dåse kattemodermælkserstatning fra Gimpet. Så vidt jeg husker er der i hvert tilfælde 1 kilo pulver i dåsen.
Den er til salg og jeg tager den gerne med til Brædstrup så man undgår portoudgiften
Lige nu ved jeg ikke hvad sådan en fætter koster, men det finder jeg lige ud af

Fandt den hurtigt, den stod yderligt blandt mine hittemisseting. Der er 2 kilo i dåsen og jeg har googlet mig frem til 200 gram koster 89 kr så det giver 890 kr, men som med alt andet er det selvfølgelig billigere når man køber stort ind så for det første slår jeg 150 af i prisen…det giver 740 kr og desuden 240 kr yderligere.
Så 500 kr (og så følger der lige en nullerputseng med i købet)
DET ER DA DAGENS TIL BUD :slight_smile:

Tak for tilbudet, har allerede købt ved Lis så håber det er nok :slight_smile: har nemlig pulver mælk i forvejen, men ville gerne have det flydende på lager til start

Nu har jeg bestilt 3 dåser og håber de kan levere.

Det er slemt at man ikke kan få det nogen steder.:frowning:

Jeg havde 2 små dåser på lager, men der rækker ikke langt hvis jeg skal støttefodre 6 killinger.

Så fik jeg bestilt også, mon ikke de kan levere, for i går stod der på siden at de udsolgt af flydende og det er væk nu

Din fump… ville gerne have haft bud med :slight_smile: