Køb af specialfoder

Hvor handler i, der skal bruge særligt foder til kattene ?

Filur er jo på RC Renal vådfoder og har nu købt både på dyrenesbutik og petworld.vet, men findes der evt. billigere alternativer ?

[QUOTE=Filur;1222143]Hvor handler i, der skal bruge særligt foder til kattene ?
[/QUOTE]
Hos min dyrlæge, så det specifikke foder journalføres på den rigtige kat… Og det er muligvis ikke den billigste løsning, men det er den letteste den dag vi skal tale om kattens helbred, diæt osv.
VH
Susanne

Vores dyrlæge er 130 km. væk, så ikke lige en mulighed og vil ikke støtte den lokale dyrlæge…

Hvis mine fejler noget som dyrlægen har udredt og f.eks. K/d ville holde dyret velbefindende - så ville jeg købe det f.eks. på zooplus.

Jeg mener, at flere køber på zooplus (tjek selv hvilken udgave der er bibilligst :)) og eller fx medicanimal. Der har for nyligt været en tråd om medicanimal, hvor flere andre mulige steder blev nævnt :slight_smile:

www.medicanimal.com eller www.hyperdrug.co.uk eller www.petmeds.co.uk Jeg ville google foderet og finde det billigste sted, der sender til Danmark. Nogle gange kan man også finde gode priser på www.amazon.co.uk eller www.amazon.de

Zooplus har det ikke, da det normalt kun er solgt af dyrlæger- dyrenesbutik er Centrum dyreklinik i Rødovre, hvad jeg lige kan se.
Tjekker lige medicanimal. :slight_smile:

[QUOTE=Filur;1222181]Zooplus har det ikke, da det normalt kun er solgt af dyrlæger- dyrenesbutik er Centrum dyreklinik i Rødovre, hvad jeg lige kan se.
Tjekker lige medicanimal. :)[/QUOTE]

Nej, sjovt nok har Zooplus det som tørfoder, men ikke som vådfoder. Jeg er sikker på, du kan finde det til en fornuftig pris på en af de engelske sider :slight_smile:

Mange tak for svarene. :slight_smile:
Ja, må bestille må medicanimal fremover- en besparelse på ca. 240 kr. ift. netop leveret bestilling, som ellers også var et tilbud.

Mette: Ja, vi har også en pose af tørfoderet, men nu vil han helst det våde- havde ellers været lidt lettere med kun tørfoder. Mener så at have læst at vådfoder er bedre ifm. nyrelidelser, men ved ikke så meget om det endnu…

Zooplus.de og zooplus.co.uk har RC Renal vådfoder…det er jo dér, jeg køber 15 kasser hver eneste måned til Knirke. Sim-Sim skal egentlig slet ikke have det, men han elsker det, derfor bruger jeg 15 kasser pr måned. :rock:

Det er alt for dyrt at købe det hos dyrlægen, på zooplus koster det 55 % af prisen hos dyrlægen. :slight_smile:

[QUOTE=Filur;1222181Zooplus har det ikke, da det normalt kun er solgt af dyrlæger- dyrenesbutik er Centrum dyreklinik i Rødovre, hvad jeg lige kan se.
Tjekker lige medicanimal. :)[/QUOTE]

Det er helt forkert, se mit indlæg ovenfor !

Så er du måske så venlig at linke direkte til det, når nu vi andre ikke er i stand til at finde det på nogen af de sider. Det er nok mere produktivt end at skrive som i det her citerede indlæg.

Javel, jeg var faktisk ved at lede efter det for at sætte det ind, men du er jo så hurtig :rock:

Det er væk :uha::uha::uha:

Jeg fik leveret så sent som for 14 dage siden !

Jeg prøver lige at skrive til dem for at spørge hvad der er sket. Jeg skal jo bestille igen om 2 uger og jeg vil ikke handle mere på medicanimal.

[QUOTE=Sim-Sim;1222208]Javel, jeg var faktisk ved at lede efter det for at sætte det ind, men du er jo så hurtig :rock:

Det er væk :uha::uha::uha:.[/QUOTE]

Jeg vil jo så mene, det var dig, der var hurtig. Nemlig til at komme med en nedladende kommentar, der endda skulle efterfølges af et udråbstegn for rigtigt at understrege, hvor blind trådstarter (og jeg) var - endda uden at du havde tjekket, om vi eventuelt havde ret.

Du var hurtig til at irettesætte mit indlæg og skrive at jeg burde linke til det, så jeg var produktiv, dér var du hurtig, for jeg var ved at lede efter det…
Nu er jeg jo ikke herre over hvordan du opfatter mine kommentarer, (selvom jeg har en anelse om det efterhånden), men du skal sørme ikke føle, at jeg tror du er blind, udråbstegn eller ej.

Jeg har handlet RC Renal hos dem i 16 mdr, jeg fik senest leveret mandag den 15.12 kan jeg se…så at det pludselig er væk, er da …mystisk.!

Jeg har skrevet til dem og spurgt.

Husk ved køb hos MedicAnimal at bestille for min. £80 så porto bliver gratis :slight_smile:
Jeg bestiller stadig hos dem med jævne mellemrum.

www.zooplus.de har RC Renal tørfoder Royal Canin Veterinary Feline Renal günstig | zooplus

Jo, men nu går spørgsmålet på vådfoder, ikke på tørfoder :slight_smile:

[QUOTE=pivnu;1222218]Husk ved køb hos MedicAnimal at bestille for min. £80 så porto bliver gratis :slight_smile:
Jeg bestiller stadig hos dem med jævne mellemrum.[/QUOTE]

Jeg vil så ikke handle hos dem, deres ekspedition er alt for uregelmæssig og langsommelig.

Men hvor pokker skal jeg så handle Knirke’s Renal vådfoder med tun…jeg har 8 kasser tilbage af de 16 jeg fik den 15.12…dvs med Sim-Sim’s indtog i dét foder, så har jeg til 16 dage…

Er der nogen, der har erfaringer med petmeds…? mht om de shipper ved bestilling…eller andre firmaer ?

[QUOTE=Sim-Sim;1222224]Jeg vil så ikke handle hos dem, deres ekspedition er alt for uregelmæssig og langsommelig.

Men hvor pokker skal jeg så handle Knirke’s Renal vådfoder med tun…jeg har 8 kasser tilbage af de 16 jeg fik den 15.12…dvs med Sim-Sim’s indtog i dét foder, så har jeg til 16 dage…

Er der nogen, der har erfaringer med petmeds…? mht om de shipper ved bestilling…eller andre firmaer ?[/QUOTE]

petmeds.co.uk == MedicAnimal, så hvis du ikke vil handle med dem …

Jeg har bestilt der for første gang 29 december pga problemer med medicanimal (kunne slet ikke bestille pga en gave de havde lagt i kurven, som ikke kunne sendes til DK og ikke fjernes igen :doh:)