Køb din egen Kurt :P

Eller næsten :tihi::tihi:

Har fået en dejlig mail at nu er alle detaljerne ved at være færdig og billedet fra sidste års vild med messe, hvor de tog billeder af Kurt til deres nye kattemad, er nu færdig, så nu kommer min lille basse dreng til at sidde rundt på hylderne i de forskellige butikker :ok:

Her er et link til det foder som han skal “sælge”
http://www.gocarepet.com/kattemad/go-care-royal/premium-foder-til-seniorkatte/

Har fået en ekstra mail fra dem der står for dette kattemad, at de gerne vil have flere billeder af Kurt og også af Amiko så vil de bruge dem begge til at være front katte på deres kattemad :rock: Syntes det er herre sejt, både for at de bliver det eneste bobtails i dk som kommer på kattemaden, men det er da også en fed reklame for racen :smiley: Så nu skal min foto kammerat igang med at tage nogle forskellige billeder af Amiko og Kurt :juhu::juhu:

Og måske i fremtiden kommer jeg til at have foderprøver med til udstillerne på de forskellige udstillinger, de har spurgt om jeg kunne være interesseret i at dele uden af det, så folk kan prøve deres foder, så det går jeg lige og tykker lidt på :stuck_out_tongue:

Kurt er altså også en smuk fotomodel. :slight_smile:

Tak Finn :slight_smile: Syntes også selv han ser godt ud på en foder pose, han ligner også en som lever godt :p:p

Jellys brødre, Tom og Merlin, pryder deres killingefoder :slight_smile:

http://www.gocarepet.com/kattemad/go-care-royal/premium-foder-til-killinger/

Nu ville jeg ikke sige noget om det, men mon ikke de bruger en helt anden type til slankefoderet? :høhø:

Har nu bestilt en prøve af kattefoderet. Men er der nogen der fodrer med dette produkt, gode eller dårlige erfaringer…?

:stuck_out_tongue: altså hvis de havde valgt at sætte ham på slankefoder, ville jeg nok undre mig lidt :høhø:

Så vidt jeg har forstået er kattefoderet nyt, jeg har fået nogle forskellige foderprøver, som jeg skal have afprøvet, men ved ikke om det er blevet solgt før??

Jeg har lige været inde og bestille en foderprøve til både hund og kat.

Så må vi se om nogen af dem kan lide det, det kunne jo være det skulle med i deres sammensætning af forskelligt foder :slight_smile:

Tak - og flot kat i øvrigt :love2:

Hvor maa det vaere sjovt at ens egen kat er at se paa et foder! Tillykke. :slight_smile:

Han ville da være perfekt på slankefoder. Man sætter jo heller ikke en killing på seniorfoderet, vel? :stuck_out_tongue:

smukke Kurt og du skal klart være stolt af ham og hans model karriere. måske han kan slæbe lidt penge ind til katteriet fnis fnis