Købe kaninører, hvor?

Ja, jeg køber normalt kaninører i studiekredsen i Randers, men det kan alle og enhver jo ikke. Så udover udstillinger, hvor køber I dem så henne?
Google søgning viser med jekas.dk, men er der andre steder?

Det kan du hos Ela Nørgaard. Du sender bare en mail til hende:)

[email protected]

De koster 2,50kr pr stk. Det samme gør poter og haler kan du købe for en flad femmer:) Det bliver vist ikke ret meget billigere end det:ok:

Jeg har købt af hende nogle gange efterhånden:)

-what -what

Ved godt, at jeg lavede en hel tråd om det, men :

HUSK at tjekke ører og haler jævnligt !!!

For nyligt ville jeg give Silke hendes kaninhale som hun ikke havde leget med længe… :uha::uha::uha: … og den var LEVENDE af kryb !!!

:besvimer::besvimer::besvimer:

Den blev skoldet i kogende vand, og der hvor den havde lagt blev der grundigt støvsuget.

Men her for et par dage siden, så jeg noget bevæge sig på Silkes klatretræ - hvor halen havde lagt inde i hulen - og der var LEVENDE af kryb igen.

:besvimer::besvimer::besvimer:

Jeg fangede 15-20 små bitte larver/insekter - så der må have været nogle æg der er klækket - for de var i flere forskellige størrelser…

:uha::uha::uha:

Nu er der støvsuget igen-igen-igen og jeg tjekker hver dag for nye kryb…

UFFFF !!!

-what-what-what

Hvor kan man så købe katte ører og haler - til kaninerne at lege med.?
.

[quote=Bente_K;427682]Hvor kan man så købe katte ører og haler - til kaninerne at lege med.?
.[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg vil helst ikke have et link, tak

:besvimer:

[quote=Tante Tut;427687]-LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg vil helst ikke have et link, tak

:besvimer:[/quote]

.

[quote=Tante Tut;427662]-what -what

Ved godt, at jeg lavede en hel tråd om det, men :

HUSK at tjekke ører og haler jævnligt !!!

For nyligt ville jeg give Silke hendes kaninhale som hun ikke havde leget med længe… :uha::uha::uha: … og den var LEVENDE af kryb !!!

:besvimer::besvimer::besvimer:

Den blev skoldet i kogende vand, og der hvor den havde lagt blev der grundigt støvsuget.

Men her for et par dage siden, så jeg noget bevæge sig på Silkes klatretræ - hvor halen havde lagt inde i hulen - og der var LEVENDE af kryb igen.

:besvimer::besvimer::besvimer:

Jeg fangede 15-20 små bitte larver/insekter - så der må have været nogle æg der er klækket - for de var i flere forskellige størrelser…

:uha::uha::uha:

Nu er der støvsuget igen-igen-igen og jeg tjekker hver dag for nye kryb…

UFFFF !!!

-what-what-what[/quote]

Kan du ikke sende et link til den tråd??

Julle - Tak for svaret :slight_smile:

:):slight_smile:

Det kan du lige tro - her er den :

[ame]http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=20412[/ame]

[quote=Tante Tut;427788]:):slight_smile:

Det kan du lige tro - her er den :

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=20412[/quote]

YRK-what-what

Fremover når jeg bestiller nye haler og ører får de lige et par dage i fryseren.

Det må da kunne tage livet af eventuelle kryb og kravl??

[quote=JulleMLF;427809]YRK-what-what

Fremover når jeg bestiller nye haler og ører får de lige et par dage i fryseren.

Det må da kunne tage livet af eventuelle kryb og kravl??[/quote]

:øhmm::øhmm::øhmm:

Ved faktisk ikke, om de dør af det - jeg har oz købt hos Ela, og hun skrev at dem der ikke lige var i brug skulle i frysen for ikke at få utøj

:øhmm::øhmm::øhmm:

Nu har det jo været ulideligt varmt denne sommer, så om det er det der har fået bæsterne ud af pelsen på en hale, ved jeg ikke ???

:uha: