København er lukket

:):):slight_smile:

Hold da op en masse sne vi har fået her til aften og det sner endnu…

:):):slight_smile:

Godt, at jeg ikke skal med det offentlige hjem i løwet af natten - for det må da køre af HT

:tihi::tihi::tihi:

Her regner det og har gjort det meste af dagen.

Ja, og her er ikke mere sne tilbage.

Siden kl. 3 i eftermiddag har vi vel fået ca. 3 cm sne - vældig flot - men siden kl. 7 i aften er det igen tøvejr - så det var en kort fornøjelse. Bare det nu ikke fryser i nat, for så bliver det altså glat, og jeg skal køre til Nordjylland i morgen tidlig.

her i århus har det osse sneet og vi har vel fået en 10 cm, men nu regner det så den sne er snart væk igen

:rock::rock:

Her er der masser af sne, og lidt frost må det vel være siden regndråberne har taget pels på.

:tihi:

Uha… ja, man skal virkelig køre forsigtigt i aften og i nat…det er slemt vejr for bilisterne.

Hvordan lukket, ?? det har osse sneet heroppe hele dagen, men jeg har lige sendt min gamle far med kystbanen til københavn og han skal med metroen til Islands Brygge bagefter…

:):slight_smile:

Lene

Ikke sådan lukket-lukket, men her er masser af sne - så det offentlige kører nok temmelig ustabilt…

-what

Såe… smut du ned og hent far igen og lad ham overnatte.

:fløjte:

Det er for sent, han blev sat på toget for 15 min siden…:kryds: for at han kommer hjem i god behold, han er trods alt en ældre herre på 78 år.

Det går nok … metroen er vist ikke så sart med lidt sne :slight_smile:

Jeg sidder bare og hygger her ved siden af brændeovnen - mens ungerne ser James Bond

:):slight_smile:

Ja, jeg håber da osse at han kommer sikkert hjem… lurer lige ud af vinduet…

-what

Sneen vælter ned og der ligger MEGET på gaden… men nu bor jeg på en forholdsvis lille vej - så måske er det kørt væk inde i byen.

:kryds:

Mon ikke, at han ringer til dig når han kommer hjem ?

-engel

[quote=Vivi_Fletcher;131691]Det går nok … metroen er vist ikke så sart med lidt sne :slight_smile:

Jeg sidder bare og hygger her ved siden af brændeovnen - mens ungerne ser James Bond[/quote]

Nu skal han jo desværre med banen ud hvor der er ude i det åbne, men jeg håber han kommer sikkert hjem, han har lovet at smse når han lander hjemme…

Her i Odense sneer det også, så jeg måtte køre ganske forsigtigt hjem fra den bedste børnefødselsdag jeg længe har været til…Sines (Sine Gry) og Sines mors bagværk kan varmt anbefales :ok: og så var de så søde at give noget med hjem til Nikolaj, han er faktisk ved at varme brunsviger lige nu :wink:

Orv - kan han sms’e - imponerende når man er 78 :ok:
Synes du skev han skal til Islands Brygge - der er jo ikke åbent … eller hvor står han på henne?

[quote=Vivi_Fletcher;131701]Orv - kan han sms’e - imponerende når man er 78 :ok:
Synes du skev han skal til Islands Brygge - der er jo ikke åbent … eller hvor står han på henne?[/quote]

Han står af på Islands Brygge, men jeg tænker på at banen (ihvertfald fra Islands Brygge og ud) er ude i det åbne, og kan derfor være forsinket.
Jamen han er skam med på moden, han har lige købe en ny pc uden styresystem i for han gad ikke have vista, så han har installeret den fra bunden med XP !
Han er frisk, lidt dårligt gående men frisk :ok:

[QUOTE=Quanti´s;131708]Han står af på Islands Brygge, men jeg tænker på at banen (ihvertfald fra Islands Brygge og ud) er ude i det åbne, og kan derfor være forsinket.
Jamen han er skam med på moden, han har lige købe en ny pc uden styresystem i for han gad ikke have vista, så han har installeret den fra bunden med XP !
Han er frisk, lidt dårligt gående men frisk :ok:[/QUOTE]

Okay - jeg bor selv et par stop fra Bryggen ud i det åbne, men jeg tror det er sjældent der er forsinkelser på Metroen pga vejret.
Skønt med en ældre mand, der følger med i ny teknologi :ok:

Okay så er jeg mere rolig, glæder mig bare til at jeg får en sms fra ham at han er sikkert hjemme.

Jep - sne i store mængder i Nordsjælland osse.
Min mand jubler, han har glædet sig til sne lææænge - han kører autotransport, og folk er allerede begyndt at ringe, for at blive hjulpet op af grøften.

[quote=Poly-Cats;131730]Jep - sne i store mængder i Nordsjælland osse.
Min mand jubler, han har glædet sig til sne lææænge - han kører autotransport, og folk er allerede begyndt at ringe, for at blive hjulpet op af grøften.[/quote]

:rock::rock:

Nej, hvor herligt !!!

Herinde er der meget sne - og det sner stadig …:wehu::wehu:

Skal til fastelavnsfest i morgen formiddag klokken 11 - så jeg kan rigtig komme ud og nyde det…sammen med en masse dejlige unger.

:thumbup:

Ja hvor herligt, at sidde i en grøft :stuck_out_tongue: Og vente på hjælp.
Men det er nu engang det der bringer penge til huse,
Og fastelavn----- Ja det sksl vi osse kl.11 i morgen. Eller Jessica skal
som en fin flamingoprinsesse… Jeg skal bare stå og hjælpe, og fryse om fødderne :fryser: