København er lukket

Det gør min far på 80 heldigvis også - men jeg er også sikker på, at det er med til at holde ham igang :thumbup: Noget af det første, han gjorde, da han stoppede med at arbejde for 15 år siden, var at tage et internetkursus :slight_smile:

Jeg kan høre - gennem mine tykke dobbelt-portierer mod træk - at vores suveræne, nye varmemester har gang i fejemaskinen.
Kl snart midnat!
Så er det slemt!
Jeg har tændt min skønne, lille el-radiator i alkoven, og Gissepigen ligger der allerede, så go nu nat :slight_smile:
Hvordan jeg så kommer på kirkejob - og videre til foresyngning i Islev kirke - imorgen, tja…
IT og ældre - jeg gav min mor en mobil, men vi nåede ikke videre, før hun døde pludseligt af en hjerneblødning :brist: -what :blegne: :uha::fryser: :græde:
Bedre held til jer andre

Her er der også kommet en hel del sne :)…Oveni den der allerede lå her , så jo vinteren , er også i den grad kommet her

øøvvv, gider ikke mere sne :frowning:
Jeg skal til Kbh i morgen og videre, der op ad. Så gider bestemt ikke alt det sne :S
Håber det er smeltet til i morgen, og at det bliver ved med at være tøvejr…:kryds:

Jeg er lige landet efter en køretur fra Snake City i Nord-Sjælland og hjem … med stop i Ringsted og Glumsø :ok:
Den tur plejer at tage ca. 1½ time, men i aften tog turen godt 2 timer … mellem Slangerup og Roskilde var det ret så slemt og farten kom vist aldrig over 60 km på den strækning :rock:
Men resten var ‘‘piece of cake’’ … langsomt men sikkert :thumbup:

Godt du kom fint hjem :slight_smile:

dejligt at du hyggede dig:wehuu:
Det var nemlig super hyggeligt og pigerne er bare SÅ glade for deres My little ponyer. De har sågar sovet med dem, og sheila lå direkte oven på den ene, så da jeg gik i seng og flyttede hende lidt,var der et mærke fra ponyens øre på hende kind:tihi:

Godt Nikolaj fik sin brunner-høhø

Mine piger var i haven indtil omkring midnat i går, og de byggede en KÆMPE snemand med tre store kugler (lyder som en is :tihi:). Den var bare så flot med slips og kasket af sne og selvfølgelig en gulerod som næse. Jeg tænke, at den skulle jeg tage et godt billede af i dag.

…men det har bare tøet så meget i nat, at da vi stod op, havde den allerede tabt hovedet -what :ked:

I går faldt der næsten 10 cm sne her i løbet af få timer…

Men vågnede i morges op til 5 graders varme og ikke det mindste spor efter sne nogen steder:rock::rock:

[quote=SineGry;131938]dejligt at du hyggede dig:wehuu:
Det var nemlig super hyggeligt og pigerne er bare SÅ glade for deres My little ponyer. De har sågar sovet med dem, og sheila lå direkte oven på den ene, så da jeg gik i seng og flyttede hende lidt,var der et mærke fra ponyens øre på hende kind:tihi:

Godt Nikolaj fik sin brunner-høhø[/quote]

Nårh hvor er de søde, godt de blev glade :slight_smile: