Københavns Kattegale Kollektiv

Jaeh… Inklusiv hjemkommet Teddy ( :hjerte: ) og den sjældent viste Cæsar, samt den næsten usynlige Fnuggi! :rock:

Jaeh… Og de 4 siatalere. :tihi:

Der kommer lige en omgang MEGA spam!

Teddy, min Teddy… Har fundet sig et behageligt sted.

Det har Scarface også… på bordet! :venter:

2 tiptosser!
(ps: Frisbee elsker at flashe sin rumpe!)

Hans højhed Kong Arthur!

Teddy er SÅ glad for at være hjemme igen! :inlove:
Jeg var ikke helt klar over at jeg ville savne ham så meget, eller han mig. :hjerte:

Halo er faktisk ikke længere helt umulig. Han har forstået betydningen af Nej nu! :thumbup:

Scarface og Frisbee hyggeslåsser lidt mellem de mange middagslure!

Og hvorfor at Arthur foretrækker at blive kaldt Hans Højhed eller ZAR-thur. :uha:

2 der pludselig løb tør for batteri…

Gæt en kat:

Cæsar - som har fundet en hule der passer perfekt til ham. Og hans 10 kg.

Arthur tvivler dog.

Selvdød siameserkilling. (godt at de har genopladelige batterier dem dersens)

Uhhh… tjek tæerne. :inlove:

Scarface kunne også være yndig i et par min.

Halo… Har stadig ikke lært andre udtryk end dette. :smiley:

Dørkarme… Gotta love them!

Cæsar… Med sit famøse "lige-faldet-ned-fra-månen"udtryk.

Og og og…!!! Fnuggi nyder lidt frisk luft. :hjerte:
Selvom han ikke er den mest sociale kat ift mennesker er han altså bare über cute! Han er totalt fjollet, og laver de mest nuttede ting med sine bittesmå ører og sin søde korte hale. :hjerte:

Alle de skønne katte!

Jeg ville så gerne komme og hilse på jer alle sammen i næste uge - men jeg kan ikke nogen af dagene :græde:

[QUOTE=Barky;1076844]Jaeh… Inklusiv hjemkommet Teddy ( :hjerte: ) og den sjældent viste Cæsar, samt den næsten usynlige Fnuggi! :rock:

Jaeh… Og de 4 siatalere. :tihi:

Der kommer lige en omgang MEGA spam!

Og og og…!!! Fnuggi nyder lidt frisk luft. :hjerte:
Selvom han ikke er den mest sociale kat ift mennesker er han altså bare über cute! Han er totalt fjollet, og laver de mest nuttede ting med sine bittesmå ører og sin søde korte hale. :hjerte:

[/QUOTE]

De er allesammen daaajlige :inlove: men det er altså den sorte tingest der fanger mest :hjerte::hjerte: nå ja og Halos blå blå øjne :inlove:

Ih, mors Fnug-Fnug. :hjerte:

Er så glad for at få nogle ordentlige billeder af ham.
(Sort kat og mobilkamera er en skidt kombination)

Øjj ham der cæsar - må vi ikke se lidt mere til ham :smiley: :smiley: Be om :smiley:

Lækker Lækker Lækker Lækker Lækker og Lækker!

[QUOTE=Barky;1076844]
[/QUOTE]

Nåårh, et skønt udtryk. :lovelove: Lille biiiittte tunge. :tihi: går i selvsving

Og ja, sorte katte er bare notorisk svære at tage billeder af!

As requested MyLady

(note: Frisbee mener at Cæsar er hans bedsteste ven i hele verden, Cæsar er IKKE enig. Han foretrækker Scarface. :høhø: )

[QUOTE=Barky;1076912]As requested MyLady

(note: Frisbee mener at Cæsar er hans bedsteste ven i hele verden, Cæsar er IKKE enig. Han foretrækker Scarface. :høhø: )

[/QUOTE]

Hvor er han fin! Er han main coon ? og klippet?

Jeg syntes sorte katte og alle kameraer er en skidt kombination.
Har svært ved at tage gode billeder af mine to kulsorte katte - er der mon et trick til det?

Tjah, coon uden tavle. :slight_smile:
Og yes. Han var filtret så meget, at det letteste var en klipning.
Vi har intentioner om at han også lige skal have med trimmeren.
(Bemærk halespidsen … løvelooket skal jo være totalt. :høhø:)

[QUOTE=HolmeInc;1076919]Jeg syntes sorte katte og alle kameraer er en skidt kombination.
Har svært ved at tage gode billeder af mine to kulsorte katte - er der mon et trick til det?[/QUOTE]
Det er aldrig lykkes for mig. Måske Julia kan tricks…?

[QUOTE=HolmeInc;1076919]Jeg syntes sorte katte og alle kameraer er en skidt kombination.
Har svært ved at tage gode billeder af mine to kulsorte katte - er der mon et trick til det?[/QUOTE]

Dagslys. :høhø:

… Det er det eneste der har virket her. :tihi:

Hi hi viste lige gemalen dine billeder, han snakker pt om vi skal på ferie næste år, noget der altså sige mig nada, men… så kom jeg herind og tænkte straks, der gad jeg sørme godt komme på ferie gg Men han mener det skal være hele 4 dage uden kat/hund hmm

Vidunderlige billeder og de er jo alle bare så smukke og ser så krammeklare ud

Enig enig… Et godt kamera og dagslys. Men det skal være det “rette” dagslys. Der skal ikke direkte sol på katten, da den bliver totalt udbrændt ellers og den sorte farve ryger af helguland til. :tihi: Det skal være dagslys, måske lidt overskyet, og ikke alt for sent på dagen. :høhø:

Hold da op og så skal der garanteret også tålmodighed til - nu ved jeg jo hvorfor… :stuck_out_tongue:

Jeg tænker brug af flash. Ikke indbygget i kameraet men en ekstern, mon ikke det kunne hjælpe på det?

Sikkert også! Jeg har bare ikke selv haft en ekstern flash endnu, så det er vældig svært at rådgive omkring. :tihi:

Indebygget i kamera har du ret i det ikke skal være. Det bliver de “brune” af og mine er så også piv-rædde for flashen og det er jo ikke charmerende billeder… Måske en stor ekstern flash ville være bedre, men så begynder der at lyde som et prof. set up og ikke lige noget jeg desværre har udstyr til.

Jeg G L Æ D E R mig til næste weekend! :smelter:

Kommer tid kommer råd - Måske jeg skal prøve at huske kamera og flash, så kan vi teste. G

Prof og prof, ved jeg nu ikke. Men ja det kræver spejlrefleks og ekstra flash der til, koster alt sammen. Men er guld værd. :smiley: