KØBES: Animonda Carny med tun i laksesause - hvor?

jeg har i mange år købt Animonda Carny med tun i laksesause via zooplus - MEN i går skulle jeg bestille og kan bare ikke finde den variant mere. Det er min ynglingsdåsemad siden 94, og den SKAL bare altid være i huset. Det er mine kattes trofaste følgesvend hvis noget akut manglende ædelyst opstår, eller når killingerne skal lære at æde og har svært ved at gide fast føde.

Har dåsen fået andet navn, etiket eller har jeg bare oversent den?

please hjælp mig og birmaerne ;O)

KH Heidi og co.

Pyh nu har jeg brugt det sidste kvarter på Google. Og alle links jeg finder på “animonda-carny-adult-fish-menu-6-x-400-g-tuna-in-salmon-sauce” er links der i sidste ende peger mod Zooplus. Som ganske rigtigt ikke ser ud til at ha’ det mere :frowning:

Er Zooplus virkelig eneforhandler af Animonda Carny? :frowning:

EDIT Jeg fandt Animonda’s hjemmeside, og der figurerer den heller ikke længere :frowning: Desværre…

Jeg ville ønske jeg stadig havde et par dåser af den, for jeg købte en dynge på et tidspunkt, men vores var ikke specielt glade for Carny, de vil kun ha’ bidder i sovs eller gele :frowning:

Kan man ikke kontakte Zooplus for at høre om det er et udgået produkt ELLER blot er udsolgt ? Evt ved den danske side - og så kan de få lov at råbe videre ud i det europæiske?

Takker piger. Jeg skrev til zooplus i går. Så ser vi om de bare er løbet tør på lageret. Nej jeg tror nikke de er eneforhandler. Men det er jo billigst via dem og fri fragt over hvis mængde. Jeg har ihvertfald aldrig fået det billigere andre steder

Heidi og co