Købes i DK?

Nogen der ved om de her kan købes i DK?

Har ikke kunnet finde nogle websites med dem, og har heller ikke set dem i butikkerne, som jeg har været inde i.

Har købt dem i Tyskland, men har desværre kun købt to, og misserne elsker dem…

Prøv evt og send Johnny en PB, kan se i denne tråd hans misling kunne lide det også, idlæg 16 [ame]http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?p=305783[/ame]

MVH
Gitte

Min svigermor har nogle gange købt dem i Super Best, men det er nu ikke altid de har dem. Når Sejr er hjemme i weekenden har han tit nogle med fra Tyskland med over til dem.:slight_smile:

Er det ikke bare fordi de kun findes i små pose her i DK?

Nå sorry, det kan godt være jeg forveksler dem med nogle andre crunchy godbidder. Min lokale Whiskas-pusher er føtex, men jeg køber aldrig whiskas til mine egne katte…

(Men de kan vist fås hos zooplus, ved ikke om det hjælper)

de kan ikke købes her i danmark. de få gange vi har været løbet tør for dem har vi nemlig søgt det danske marked igennem uden held.
så vi køber som regel stort ind af dem når vi er i det tyske.
og generelt er kattesnacks ret svære at finde i danmark, der er åbentbart ikke et marked for det her i landet og det er faktisk underligt, for jeg ved at sådan noget sælger ret godt syd for grænsen

Er det ikke dem, der hedder Temptations i Danmark :?

nej desværre ikke, temptations er nogle lidt større “stykker”

[quote=Johnny;527178]de kan ikke købes her i danmark. de få gange vi har været løbet tør for dem har vi nemlig søgt det danske marked igennem uden held.
så vi køber som regel stort ind af dem når vi er i det tyske.
og generelt er kattesnacks ret svære at finde i danmark, der er åbentbart ikke et marked for det her i landet og det er faktisk underligt, for jeg ved at sådan noget sælger ret godt syd for grænsen[/quote]

Øv altså, nå men så må vi bare til grænsen, og købe stort ind :tihi:

Kan ikke finde dem på zooplus.co.uk, er de på den tyske side?

[quote=Henriette;527266]Øv altså, nå men så må vi bare til grænsen, og købe stort ind :tihi:

Kan ikke finde dem på zooplus.co.uk, er de på den tyske side?[/quote]

tja dit billede i første indlæg er i hvert fald fra zooplus.de :tihi: :ok:

Ja det ved jeg, men handler ikke på den tyske side, de er for dyre med foder, i forhold til den engelske side.

:?:?

Er der ikke noget om at al Whiskas er skodmad ??

Det siger min dyrlæge i al fald…

:sorry:

:sorry:[/quote]

jo, det er ikke det bedste at fodre kattene med, men det er jo heller ikke foder som sådan, det er ren kattesnacks, helt på linie med slik til os mennesker og det er jo i princippet osse skod, selvom det smager godt

[quote=Henriette;527266]Øv altså, nå men så må vi bare til grænsen, og købe stort ind :tihi:

Kan ikke finde dem på zooplus.co.uk, er de på den tyske side?[/quote]

vi køber dem så i real i flensborg som ligger inde i byen, det er de ok billige med dem, men ellers hænder det at den tyske lidl har dem på tilbud til billige penge osse.
ude i grænsebutikkerne sælger de dem osse, men der er de ret dyre i forhold til priserne inde i byen

[quote=Johnny;527275]vi køber dem så i real i flensborg som ligger inde i byen, det er de ok billige med dem, men ellers hænder det at den tyske lidl har dem på tilbud til billige penge osse.
ude i grænsebutikkerne sælger de dem osse, men der er de ret dyre i forhold til priserne inde i byen[/quote]

Jamen så bestiller jeg da bare hos dig. Gav ca. 13kr. for en, og det synes jeg ikke var så slemt…

:sorry:[/quote]

I know, men nu får de ikke whiskas ellers, og i godbider tager jeg det ikke så tungt. For det meste er det stænger fra Aldi (eller zooplus) og så gimpet ostegodbider. Men endelig er det lykkedes mig at finde en godbid, som de alle kan lide :slight_smile:

Ved en hurtig googling af “Whiskas Crunch” i nat fandt jeg dem til 12,50 kr på nogle danske internetbutikker.

hmm, synes jeg ledte så mange sider igennem igår på google… måske jeg fik stirret mig blind på alle de url’er

Åhhr nej, der er også Tyrkiet i dem!! :klapper: