Køge d. 23.-24. januar

Der er lukket op for tilmeldinger, og jeg har meldt 2 af mine tøser til:

S*Fridalas Qalla, NFO gruppe 7, klasse 11.

Thomanis Ayla, NFO gruppe 4, klasse 12.

:slight_smile:

Hvem afholder udstillingen :?

Hvem afholder udstillingen…:slight_smile:

Katteklubben :slight_smile:

:inlove::inlove::inlove:

Det må jeg sige til min bror, han bor i Køge - så måske fatter han ENDELIG, at et hjem ikke er et hjem uden en kat - og min niece har plaget i årevis…

-kat1-kitty-kat3-tænkekitty-kat4-fløde1[cat-aquarium.gif]-playkitty1

ØV ØV ØV - det er da ret tidligt, at der er lukket for tilmelding eller er jeg bare sent ude ? Der er da først deadline den 1. jan.

Er da drøn-ærgelig over, at der allerede er lukket for tilmedinger, da jeg skulle ha haft min orientaler med :ked:. Der står intet om det på deres hjemmeside.

[quote=Marlene;300498]ØV ØV ØV - det er da ret tidligt, at der er lukket for tilmelding eller er jeg bare sent ude ? Der er da først deadline den 1. jan.

Er da drøn-ærgelig over, at der allerede er lukket for tilmedinger, da jeg skulle ha haft min orientaler med :ked:. Der står intet om det på deres hjemmeside.[/quote]

Der er lukket OP for tilmelding, jeg tror du har læst mit indlæg for hurtigt. :slight_smile:

Så du kan sagtens nå at komme med :ok:

Aaaajj Marlene, der er da ikke lukket for tilmelding endnu…!
De har ski da lige åbnet :wink:

Jeg vil gerne ha mine killinger med som kuld, men mangler info til stamtavlerne før jeg kan tilmelde…

Er der nogen der kan hjælpe mig med svar på om der er en “gratis” bedømmelse på en enkelt killing når man tilmelder kuld?

/Mette

[quote=Mette Mejdahl;300509]
Er der nogen der kan hjælpe mig med svar på om der er en “gratis” bedømmelse på en enkelt killing når man tilmelder kuld?

/Mette[/quote]

Det er der hvis du er medlem af den klub du stiller kuld i, mener jeg.

Sådan er det i hvert fald hos Racekatten, hvor jeg er medlem og stiller kuld den 13. december. :slight_smile:

[quote=DK Thomani;300507]Der er lukket OP for tilmelding, jeg tror du har læst mit indlæg for hurtigt. :slight_smile:

Så du kan sagtens nå at komme med :ok:[/quote]

:fløjte::ups:

[quote=Mette Mejdahl;300509]Aaaajj Marlene, der er da ikke lukket for tilmelding endnu…!
De har ski da lige åbnet :wink:

Jeg vil gerne ha mine killinger med som kuld, men mangler info til stamtavlerne før jeg kan tilmelde…

Er der nogen der kan hjælpe mig med svar på om der er en “gratis” bedømmelse på en enkelt killing når man tilmelder kuld?

/Mette[/quote]

Ja ja den er feset ind nu :ups:

Og weee hvor fedt hvis du kommer med :wehu:

Og hvor skønt sådan at farmand endelig kan se sine børn :tihi:.

Håber vi ses :slight_smile:

:frowning: :frowning:
Jeg kan ikke lide katteklubben!!! :frowning:
Hehe, eller i hvert fald ikke at de kun holder et cert udstillinger. Så får jeg jo ikke hilst på alle dem jeg kender der ikke har kategori 2 :frowning: Og skal bare glo på semilanghår hele dagen… Nej, det er altså bare for træls…

Jeg har tilmeldt:

S* Chorotegas Victor Hugo Rag n 03 kl. 9
S* Cas- Sus Colossal aka Basse Rag a kl. 11

og en lille hemmelighed :wink:

[quote=Marlene;300518]Ja ja den er feset ind nu :ups:

Og weee hvor fedt hvis du kommer med :wehu:

Og hvor skønt sådan at farmand endelig kan se sine børn :tihi:.

Håber vi ses :)[/quote]

Hahaha :klapper: Så ka’ do lær’ det! :høhø:

Naaahh tror måske ikke Farmand skal se dem sådan aaaalt for tæt på, men måske hans Slave gerne vil se? :stuck_out_tongue:

Men nu må vi se om jeg når at få tilmeldt… mangler svar fra UC Davis på farven… !
Håber og satser på at der kommer svar derovre fra i løbet af denne uge :kryds:

/Mette

og jeg skal med ja jeg skal så !!! sammen med mette- og jeg håber altså du er der med pip malene- vil gerne se min dengse igen !

[quote=Mette Mejdahl;300509]
Jeg vil gerne ha mine killinger med som kuld, men mangler info til stamtavlerne før jeg kan tilmelde…

Er der nogen der kan hjælpe mig med svar på om der er en “gratis” bedømmelse på en enkelt killing når man tilmelder kuld?

/Mette[/quote]

Kuld skal jo ikke tilmeldes med farveangivelse, så dem kan du da sagtens tilmelde nu :slight_smile:

Du skal kigge på klubbens spiseseddel om man får en killing gratis til bedømmelse - der er meget forskel på klubberne.

I et tilfælde af vanvid kom jeg til at tilmelde begge mine ungdyr i en sen nattetime igår - i Køge er den ene på vej ud af ungdyrsklassen, og den anden er lige kommet op i den…

Jeg har ønsket Anneliese Hackmann som dommer - efter sigende kender hun sine Korater, da hun vist var instrumental i at få dem godkendt i FIFe i sin tid…

Så jeg kommer med:
Lilly Macgiulia KOR kl.11
Kobalt Happy Kaleb KOR kl.11

Hejsa!

Jeg hár fået tilmeldt mine mislinger :slight_smile:

Fik svar fra UC Davis på pigernes farve - de er lilla som jeg regnede med :slight_smile:

Så Kuldet er tilmeldt & mine to små piger til enkeltbedømmelser også :slight_smile:
“Tante” Eloa (OSH c, Champion), kommer i øvrigt også med :slight_smile:

Jeg glæder mig til at se Pip igen Marlene og så skal du få lov at gramse hans afkom :slight_smile:

/Mette

Jeg vil også vildt gerne med, har mest yngdyr og en enkelt pige i CH klassen. Så jeg regner med jeg melder 5 MCO misser til. Måske 6 det vil tiden vise (om jeg kan finde nogle ekstra hænder til at bære/holde) :slight_smile:

Hmmm… tror nok at Thane skal med… det skal nok blive sjovt… 20 dage inde i åben kastratklasse :smiley:
Dommer besætningen er ikke helt, som jeg kunne ønske, men så kan vi jo altid tage det som træning :slight_smile: