Køge d. 23.-24. januar

[quote=Vandoll;300705]Jeg har tilmeldt:

S* Chorotegas Victor Hugo Rag n 03 kl. 9
S* Cas- Sus Colossal aka Basse Rag a kl. 11

og en lille hemmelighed ;)[/quote] som nu er afsløret!!
S* Chorotegas Wild Africa Rag n kl. 12

Så er Missebarnet aka Minorlynx Hailey også tilmeldt :slight_smile:

Hun er NFO, gruppe 9 og er tilmeldt klasse 11.

Og jeg har lige fået melding om at Unakit og Usher er tilmeldt . . . begge MCO gr. 7 kl. 11

Håber de vil være lige så go’e som i Nærum

Hvis vejret tillader det, tager jeg måske på besøg :thumbup:

[quote=DK Thomani;300404]Der er lukket op for tilmeldinger, og jeg har meldt 2 af mine tøser til:

S*Fridalas Qalla, NFO gruppe 7, klasse 11.

Thomanis Ayla, NFO gruppe 4, klasse 12.

:)[/quote]

Jeg overvejer også at tage Rebi Cats Alta, NFO gruppe 4, klasse 9 med, hun har jo holdt en rigtig lang pause mens hun har haft killinger :slight_smile:

[quote=Gugger;311184]Og jeg har lige fået melding om at Unakit og Usher er tilmeldt . . . begge MCO gr. 7 kl. 11

Håber de vil være lige så go’e som i Nærum

Hvis vejret tillader det, tager jeg måske på besøg :thumbup:[/quote]

LOL jeg overvejrede om jeg skal skulle tage Star og Thunder med i gr. 7 kl. 11. De liger begge på 5 kg nu og er i vokse periode så ved ikke rigtigt de ligner jo noget katten ike vil slæbe med ind alt for lange kroppe alt for store øre og ALT for meget jeg tror stadig jeg er killing og vil lege med ALT også vores dommer ( river og bidder i ALT) ikke den flinke MCO men faundation slagsen den der overfalder LAT med hænder for at lege og kæle suk det er bla det man må fide sig i med foundation

[quote=DK Thomani;300404]Der er lukket op for tilmeldinger, og jeg har meldt 2 af mine tøser til:

S*Fridalas Qalla, NFO gruppe 7, klasse 11.

Thomanis Ayla, NFO gruppe 4, klasse 12.

:)[/quote]

Nu har jeg meldt hende til :cool:

Fanny har bedt om lov til at få sin yndlingshovedpude med i byen næste gang, så udover

Why Forget Jomfru Fanny, BUR n, kl. 11

har jeg også tilmeldt

Luxus Cats Alexander, BUR e, kl. 10

og håber :kryds:, at han ikke har glemt, hvor hyggeligt det kan være at komme på udstilling :slight_smile:

Så nåede jeg i sidste sekund, at tilmelde
Marseen Pinhead - OSH c - klasse 8.

[quote=DK Thomani;300404]

S*Fridalas Qalla, NFO gruppe 7, klasse 11.

Thomanis Ayla, NFO gruppe 4, klasse 12.

:)[/quote]

Jeg opdagede lige til min store skræk at jeg ikke havde fået nogen bekræftelse på tilmelding af Alta -what Der må være gået et eller andet galt, da jeg tilmeldte :blegne: Så jeg skyndte mig lige at tilmelde hende her kvart i tolv :thumbup:

Er det bare mig som er utålmodig, eller mangler vi ikke en dommerfordeling til weekendens show i Køge ??? :ups::?:høhø:

Det er bare dig, der er utålmodig - vi andre venter pænt :høhø::høhø:

jeg er også utålmodig…

Jeg kommer lørdag med min perser-pige :slight_smile:

Jeg kommer med Lulle - det bliver helt sært kun at have én med, når jeg plejer at have mellem 3 og 4 med.-what

Vi smutter jo lige en tur til Kassel i Tyskland dagen før og derfor så har jeg idag tjekket kufferten igennem.
Faktisk så havde jeg katte som signalerede PYT med vi ikke er vasket… skal vi afsted nu???

Vi er klar:

Sku vi køre???

Jepper… kan jeg sove på vejen???

Okay først imorgen… så ligger jeg mig her… for jeg skal ikke gå glip af noget…

Nåå fine missere er klart til at komme afsted…

Søde billeder, Christa - god tur til Tyskland og pøj-pøj begge dage :wehuu::wehuu:

[quote=Vandoll;325422]Vi smutter jo lige en tur til Kassel i Tyskland dagen før og derfor så har jeg idag tjekket kufferten igennem.
Faktisk så havde jeg katte som signalerede PYT med vi ikke er vasket… skal vi afsted nu???

Vi er klar:

Sku vi køre???

Jepper… kan jeg sove på vejen???

Okay først imorgen… så ligger jeg mig her… for jeg skal ikke gå glip af noget…
[/quote]

Sikke nogle skønne billeder af smukke katte :slight_smile: De ser helt klart ud til at være klar til at tage afsted

de manglede dog vasken… det er dog klaret så indenfor 1 times tid drager vi mod Kassel…

Hvor er det nogle smukke katte du har og god tur og held og lykke :wehuu: :wehuu: :wehuu: