Køge søndag 27.01.13

Jeg vil gerne sige stort tak til Katteklubben for, at de satte fart over feltet, så os der boede tæt på hallen kunne nå hjem og se håndboldfinalen :ok::slight_smile: Super at det kunne lade sig gøre :slight_smile:

Vi var endnu en gang forbi Bette Lind med vores mco grp 6 hvivelvind Baltic Wind Hicotea. Hicotea fik uden problemer CACIB og denne gang tog hun sørme også BIV :):slight_smile: Og så blev hun Bette’s bedste MCO i dag :slight_smile:

Tak til alle for en god udstilling - og tillykke til alle med jeres resultater!!

[QUOTE=Dorte;1018527]Jeg vil gerne sige stort tak til Katteklubben for, at de satte fart over feltet, så os der boede tæt på hallen kunne nå hjem og se håndboldfinalen :ok::slight_smile: Super at det kunne lade sig gøre :slight_smile:

Vi var endnu en gang forbi Bette Lind med vores mco grp 6 hvivelvind Baltic Wind Hicotea. Hicotea fik uden problemer CACIB og denne gang tog hun sørme også BIV :):slight_smile: Og så blev hun Bette’s bedste MCO i dag :slight_smile:

Tak til alle for en god udstilling - og tillykke til alle med jeres resultater!![/QUOTE]

ja lidt omvendt end sidst. men sådan skal det også være nogle gange :slight_smile:

Hun er også rigtig fin.

Hollywood fik sit CAGCIB og blev NOM ved Bette lind idag :slight_smile:

igår CAGCIB, BIV og Britta Busses bedste Maine Coon.

Er stolt af min dreng

BIS korthårs kuld :slight_smile: Det var ikke så svært de var de eneste - men hun var meget begejsret for dem - kanon bedømmelse

Jeg var også afsted idag og til morgen kunne jeg konstatere at jeg kunne slippe for at gå steward, så dagen gik i info standen og Mille var til brdømmelse. Sebastian gav hende uden problemer certifikatet i klasse 7 og vi var meget enige om hendes mangler og forcer ( totalt fedt når det sker). Til nomineringen var vi oppe imod MAU og da jeg ikke aner hvordan de skal se ud var det svært at at vide hvilken vej det ville gå, men sørme om Millen ikke snuppede både ordinær nom og klubkatte nom. På scenen tabte hun begge gange til Marias russer men hun tog det hele så fint og endnu engang glæde mig over hendes skønne temperament :slight_smile:
tak til alle for en fantastisk udstilling.

Første CACIB til Røsse, EX1 til Cikke og JumJum.
JumJum tabte NOM til en yndig RAGpige - efter meget svære og lange overvejelser fra Bette Lind :slight_smile:

JumJum kom dog på scenen alligevel til opdræt :slight_smile:

Tillykke med de fine resultater til jer alle :thumbup:

Tillykke:flag: til alle med resultaterne og en god udstillingsdag. :slight_smile:

Stort tillykke til alle med de flotte resultater

Tillykke til alle.

Stort tillykke til alle :slight_smile: :flag: