Køkkenfornyelse

Jeg synes lige jeg vil vise jer hvor stor forandring man kan få ud af at skifte låger, skuffer og lister i et gammelt køkken samt male en mørk bagplade og et stykke træ under et vindue. Der er ikke skiftet elementer, bordplade, vask, gulvbelægning osv. - det er udelukkende låger, skuffer, lister og en lille smule maling to steder. Tror selv I kan gætte jer til hvad der er før og hvad der er efter billeder :høhø:

Jeg har et album liggende på Facebook med flere billeder, det er offentligt, så de fleste (alle?) burde kunne se det: Facebook

Det er sørme blevet flot Susanne :slight_smile:

Det er blevet til et flot ansigts løft til dit køkken :slight_smile:

Det har godt nok pyntet :ok:

Eller var det Tina? :høhø:

WOW… det ligner et helt andet køkken.

Utrolig så meget det har gjort!!!
Super!!!

Det er helt vildt så meget det hjælper at skifte lågerne ud! Virkelig fint køkken nu. :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;561488]Det har godt nok pyntet :ok:

Eller var det Tina? :høhø:[/QUOTE]

Hæ… det er fordi jeg lige har tjekket hendes profil på FB… I ved nok - Tina SUSANNE,… :smiley:
Skal vi ikke bare sige at jeg er en lilel smule trær? :wink:

Hold da op hvor er det blevet flot. Det har virkelig givet rummet et nyt løft - og dit køkken ser da meget større ud nu.
Men OK, med de firbenede “køkkenkontrolanter”, kan det ikke blive andet end flot. :høhø:

Ja, det har da været alt besværet værd :thumbup:

Ja det er godt nok blevet flot :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Wow, stor forskel, meget flot… så er de pludselig et sted man har lyst til at opholde sig… :thumbup: Tillykke med det :slight_smile:

fedt Tina…det ser bare godt ud…

:ok::ok:

WAUW !

Hvor er det blevet flot - jeg er vild med alle dine sager på væggene - det ser drøngodt ud.
:slight_smile:

Det ser super godt ud, tillykke med dit nye køkken Tina :smiley:

Hold da op sikke en forskel - Ser bare godt ud! :slight_smile:

Nøj, hvor det bare hjalp! (Hader brune køkkenlåger…)
Det har været et stort arbejde, men ih, hvor det pynter. Tillykke! :slight_smile:

Enig, det er blevet super lækkert og lyst og ser rigtig rent og fint ud!!!

Jeg skal også have nyt køkken og nyt badeværelse her til sommer, kæft hvor jeg glæder mig. Men det bliver et ordenligt projekt, for alt skal ud.

hold da op - det ser super godt ud. Lækkert lækkert - tillykke

nogle gange skal der ikke eminent meget til at få forandring… men her kan jeg nu ikke se, at du ikke har fået ny bordplade - men det er måske lyset?

KH Heidi

[QUOTE=Con Meo;561907]nogle gange skal der ikke eminent meget til at få forandring… men her kan jeg nu ikke se, at du ikke har fået ny bordplade - men det er måske lyset?
[/QUOTE]

Tror det er lyset der snyder. Førbillederne er taget om aftenen hvor lysstofrøret har været tændt og det giver et underligt skær i farverne som jeg ikke helt kan finde ud af at billedbehandle mig ud af…