Køkkengrej til mig selv og til en gave

Jeg har en bekendt som har inviterret mig til fødselsdag og hun ønsker sig alt muligt godt grej til køkkenet. Bla ønsker hun sig en osteriver:gruble::gruble::gruble:
Jeg har selv lige fundet det vidundelige i at lave mad selv og står selv og mangler nogle dimser til madlavning.
så jeg har været på nettet og lede og har også fundet nogle netbutikker med godt køkkengrej. Men kom til at tænke på at der måske sad nogle kg bruger der bare har linket til den helt perfekte butik. Det skal helst være netbutikker da jeg desværre ikke kommer så meget ud i verden.

Jeg tror at www.kunstogkokkentoj.dk kan hjælpe dig :slight_smile:

Yes Pia super side:ok:, den havde jeg godt nok ikke selv fundet. Og det bedste af det hele er de har hele to osteriver så nu ved jeg hvad min bekendte skal ha i gave og jeg ved hvad en osteriver er:tihi:.

Mange gange tak - linket har dog en fejl :sorry: man kan jo købe sig fattig.skal da i hvertfald ikke ind i deres butik i kbh hvis jeg kom på de kanter:tihi:

[QUOTE=Troldegaarden;535265]Yes Pia super side:ok:, den havde jeg godt nok ikke selv fundet. Og det bedste af det hele er de har hele to osteriver så nu ved jeg hvad min bekendte skal ha i gave og jeg ved hvad en osteriver er:tihi:.

Mange gange tak - linket har dog en fejl :sorry: man kan jo købe sig fattig.skal da i hvertfald ikke ind i deres butik i kbh hvis jeg kom på de kanter:tihi:[/QUOTE]

Hehe, du har helt ret.
Det er en drønfarlig side!