Køkkenhjælperne

Sådan her ser det ud hver eneste gang jeg begynder at tænke på at lave mad :uha:

Jow jow…hjælpsomme DET er de…kig bare ovre ved køkkenvasken…der er Petto igang med opvasken :høhø:

Det må da være dejligt med så mange hjælpsomme poter… :klapper:

[QUOTE=Coon Danica;1145309]Sådan her ser det ud hver eneste gang jeg begynder at tænke på at lave mad :uha:

Jow jow…hjælpsomme DET er de…kig bare ovre ved køkkenvasken…der er Petto igang med opvasken :høhø:[/QUOTE]

DET kan jeg godt lide, det billede, katte, der er allevegne. :rock:

Det er kattene også her, men de er ikke på køkkenbordet, når jeg laver mad…det ved de godt, jeg ikke vil have. :slight_smile:

Man kan vel sige, at fordelen ved at katte går på køkkenbordet er, at man vasker det oftere end så mange andre gør. :tihi:

IKKE enig :tihi:

:wehuu:

De ser da så dejlige ud …

[QUOTE=Sim-Sim;1145313]DET kan jeg godt lide, det billede, katte, der er allevegne. :rock:

Det er kattene også her, men de er ikke på køkkenbordet, når jeg laver mad…det ved de godt, jeg ikke vil have. :slight_smile:

Man kan vel sige, at fordelen ved at katte går på køkkenbordet er, at man vasker det oftere end så mange andre gør. :tihi:[/QUOTE]

De må heller ikke være på bordene når vi spiser og laver mad…og det ved de også godt…næsten…:tihi: ihvertfald bliver de skubbet ned…mange gange :surrender1:

Ja, her bliver der tit vasket af…OG ALT hvad der skal spises kommer på spækbræt eller en tallerken :smiley:

Aj seriøst altså…hvordan får du nogensinde lavet noget som helst i det køkken…:lol:

Her er der kun tre kræ at holde styr på - men det er også RIGELIGT, når der skal holdes øje med både gryder og pander og ting der ligger på køkkenbordet…ting har det med at ‘forsvinde’, hvis man vender ryggen til mere end et halvt sekund. :wink:

Det er bare helt igennem et herligt billede :smiley: Gad vide om der af og til er faldet noget på gulvet ved et uheld i madlavningssituationerne??? :smiley:

[QUOTE=Diana F;1145320]Aj seriøst altså…hvordan får du nogensinde lavet noget som helst i det køkken…:lol:

Her er der kun tre kræ at holde styr på - men det er også RIGELIGT, når der skal holdes øje med både gryder og pander og ting der ligger på køkkenbordet…ting har det med at ‘forsvinde’, hvis man vender ryggen til mere end et halvt sekund. ;)[/QUOTE]

Tro mig…det er en kamp :høhø:
Ja, her skal vi heller ikke gå fra noget vi gerne vil spise…for så er det helt sikkert væk :tihi:

Det er jo det…og vi har ellers aftalt herhjemme at nu er det slut med at give dem noget ved bordene…men så glemmer Tommy det:engel2:

haha, skønt billede. Det er lige til at få præstationsangst af at blive overvåget sådan i køkkenet :wink:

[QUOTE=Diana F;1145320]Aj seriøst altså…hvordan får du nogensinde lavet noget som helst i det køkken…:lol:
[/QUOTE]

Du har aldrig mødt Lisbeth og Tommy :?
De er jo ikke andet end skind og ben …

:):slight_smile:

Sikke da et hyggeligt køkken at arbejde i :hjertehop::hjertehop:

Silke er også lige præcis, hvor hun vil være - men hun er ikke så tit på bordet, når jeg laver mad - og det er ikke, fordi hun ikke må.

Nu er der bare bordplads på begge sider af ‘læg-mig-lige-ned-i-bordpladen-komfuret’ og der har jeg været lidt ræd for, at hun skal hoppe op og brænde sig, når jeg har lavet mad.

Det sker nu ikke, tænker jeg - for hun kan jo mærke, at der er ALT for varmt, håber jeg :kryds: