Køkkenkat

Ja Bella har jo - desværre - både fundet ud af at komme op på køkkenbordet, og om ikke den bandit har en forkærlighed for at ligge der og fede den + der er udsigt over hele min gård så hun elsker at sidde og kigge ud af vinduet :dokdok:

Fangede hende lige her for lidt siden, heldigvis har ovnen/komfuret ikke været i brug i dag:


:venter:

Dette er fra forleden da vi så film :wink:

Dejlige billeder men det er da et lidt farligt sted, hun har valgt som sit favorit sted :wink:
Vi må håbe, hun finder ud af, at det ikke altid er det skønneste sted at ligge :wink:

Hun er altså simpelthen så sød en lille mis. Jeg er helt vild med hende :hjerte:

Når du har brugt en plade på komfuret, så stil en gryde med vand på pladen, så den er dækket, indtil den bliver kold. Så kan små missepoter ikke komme til at træde på den.

Ja, katte er jo katte - og gode udsigtspladser er til for at blive brugt. :slight_smile:

Ja, bare en lille smule varmt, så hun lige opdager, hvad sådan et komfur går ud på. Bedre end at hoppe op med alle fire poter, når det er brandvarmt… :S

Længe leve sprit :smiley: Så lad damen ligge… hun gør det alligevel når du ikke ser det :slight_smile:

[QUOTE=galath;563095]Hun er altså simpelthen så sød en lille mis. Jeg er helt vild med hende :hjerte:

Når du har brugt en plade på komfuret, så stil en gryde med vand på pladen, så den er dækket, indtil den bliver kold. Så kan små missepoter ikke komme til at træde på den.[/QUOTE]
Jeg har til samme brug altid en pæn kedel med vand stående på komfuret.
Vanen med at flytte den over på en varm plade er så indgroet, at jeg sikkert også ville gøre det, hvis jeg en dag ikke havde katte mere.

Tak for rådene med vandet! Havde godt tænkt over det… (og så er det jo egentligt meget smart lige at hælde vand i den gryde/pande man har brugt, så løsner varmen også skidtet :))

Ja det er jo lige det - så hellere holde en ekstra høj køkkenhygiejne :slight_smile:

Og dejlig er hun helt klart!!! Lige pt. ligger hun og snuer mellem mine ben under tæppet på sofaen :stuck_out_tongue:

hehehe - du er ikke den eneste med en lille køkkenskriver. - jeg har også en med forkærlighed for komfuret

heldigvis synes brormand at kasserne til ingredienser er meget sjovere… (det gør en mors hjerte lidt mere lettet)

Herlige billeder. :smiley:
Vores Milly er for gammel til at komme op på køkkenbordet mere - og Snehvide alt for velopdragen, så vi har det næsten for os selv… Næsten, fordi selv en velopdragen kat kan jo forglemme sig… :wink:

heldigvis synes brormand at kasserne til ingredienser er meget sjovere… (det gør en mors hjerte lidt mere lettet)

Kasser er altid gode. Vi har en løs plastikkasse til grøntsager i et underskab, og i går aftes tog Milly en tur op over den og omme bag ved fandt hun et dejligt nyt gemmested. Der er vel 8-9 cm frirum til at komme over kassen og det samme i dybden bagved - rigeligt til en lille skovkat.
Desværre var kameraet ikke i nærheden… :slight_smile:

flot kat - og køkkenbordet er det bedste :smiley:
silke og jeg har en fin aftale om at hun ikke er der når jeg laver mad, og jeg får min mad i fred, og så må hun ellers gerne være der

[QUOTE=Mega;563282]Jeg har til samme brug altid en pæn kedel med vand stående på komfuret.
Vanen med at flytte den over på en varm plade er så indgroet, at jeg sikkert også ville gøre det, hvis jeg en dag ikke havde katte mere.[/QUOTE]

her er den vane så indgroet at er jeg hos andre og hjælper til i køkkenet kommer der lige koldt vand i gryderne og tilbage på pladen, og så står man bagefter og tænker tumpe :dokdok: her er ingen katte…