Kolbøttefabrikken 8 år

Jeg er HELT sikker på, Galliano mener solen kun skinner for ham idag og jeg har valgt at lade ham blive i troen :wink:

Han er stadig ikke helt oppe på normal hastighed, men bliver mere og mere normal for hver dag, der går og jeg er helt overbevist om, at det sidste nok skal komme :smiley:

Så STORT tillykke med de 8 år til den selvtilfredse unge mand :hjerte:

Vennernes ven :inlove: :pote:

Kolbøttefabrikken :tihi:

Må du fjolle dig gennem en hel del flere år sammen med mig og dine skiftende bofæller :hjerte::hjerte::hjerte:

Stort tillykke til lækkermåsen:flag: Godt at høre, at han er ved at være sit gamle selvbevidste selv igen:-)

Tillykke med ham:flag:
Skønne billeder, dejligt han er på vej i den rigtige retning:)

stort TILLYKKE

Galliano Du er killing af mit sidste kuld, som ovenikøbet var et bestilt kuld med Oline som mor og en spændene far, hor een af killingerne skulle til avl i Finland. Længe stod valget, mellem dig og Gucci, men Mira valgte Gucci og du blev i DK. Mens du var lille var du børnenes yndling, for, du var altid villig til leg
Knus fra hende der først holdt dig [:wehuu:](javascript:void(0))

Cats og Conni

Stort tillykke til herren. Katten der overbeviste mig om at burmesere slet ikke var så ringe :wink:

Tillykke, smukke chokolademus :flag:

Tillykke med de 8 år :flag:, smukke mis :fløde1: :tillykke: :fløde:

[QUOTE=Temple Bar;1242943]

Han er stadig ikke helt oppe på normal hastighed, men bliver mere og mere normal for hver dag,[/QUOTE]
Det ville altså få mine alarmklokker til at bimle og bamle :S
Er han virkelig blevet 8 år?! :uha:
Så er det Sanders tur til sommer og Midens til September … :surrender1:
TILLYKKE til ham

[QUOTE=Skattekat;1242987]Det ville altså få mine alarmklokker til at bimle og bamle :S
[/QUOTE]

Normal for Galliano, bare rolig :stuck_out_tongue:

til lykke til smuksakken - og kolbøttefabrik, dælme et underligt ord :slight_smile:

Tillykke smukke mis:hjerte::hjerte:

:puuuuust::partytime::puuuuust:

Det ene skal jo passe til det andet :stuck_out_tongue: