Kolding 16-17 Okt

Den 16-17 Oktober holder Katteklubben Halloween Udstilling i Kolding.

Jeg ved godt jeg er tidligt ude, men jeg glæder mig simpelthen såå meget!!

Jeg regner med at komme med

Leopardettes Calvin AKA Toulouse.
BEN N 2432
kl. 4

[LEFT]Det blir forhåbentlig en stor dag da han har chancen for at blive Surpreme Premier. [/LEFT]

Jeg kommer også, dog om søndagen :slight_smile:

Jeg medbringer i hvert fald Rebicats Max Line Speed, NFO gruppe 6, klasse 12

Mon ikke også der kommer en beholder fra Ben&Jerry’s kuldet med også :slight_smile:

Nogen der er interesseret i noget samkørsel fra Sjælland om søndagen?

Århh, hvor vil jeg håbe at jeg er nogenlunde fit for fight til den tid, så jeg kan tage standen med!
Det er simpelthen bare sådan en hyggelig og sjov udstilling :thumbup:

jeg regner også med at komme og forhåbentlig med Luffedrengen. Om alt går vel så vil han være i klasse 5.

[quote=Ann K;415933]Århh, hvor vil jeg håbe at jeg er nogenlunde fit for fight til den tid, så jeg kan tage standen med!
Det er simpelthen bare sådan en hyggelig og sjov udstilling :thumbup:[/quote]

Ja der er bare ALTID super dejlig stemning.:thumbup:

Vi kommer nok helt sikkert og kigger, da det jo ikke er så langt hjemmefra. Om vi kommer med katte afhænger af deres kondition, og om vi kan undgå en bestemt dommer.

Jeg regner med at komme med Jako aka Olmocabe’s Jamanako, mco n22 (gr. III), kl. 6. :slight_smile:

[quote=Naja;415924]Den 16-17 Oktober holder Katteklubben Halloween Udstilling i Kolding.

Jeg ved godt jeg er tidligt ude, men jeg glæder mig simpelthen såå meget!!

Jeg regner med at komme med

Leopardettes Calvin AKA Toulouse.
BEN N 2432
kl. 4

[LEFT]Det blir forhåbentlig en stor dag da han har chancen for at blive Surpreme Premier. [/LEFT]
[/quote]

Naja, Tine har prøvet at lokke mig til at tage med, det lykkes jo nok, så vi måske kan følges ad :høhø: Så jeg støver nok et par sølv somalier af til dagen :slight_smile:

Jeg kommer med Naja og Mariann og nogle flasker boblevand så vi kan fejre at Luller bli’r SP:yatta: :høhø:

Og udover dem har jeg måske et somalikuld med og
Bijeto’s Habanero, Aby o, kl.10
Dushara Na Dorsa, Som n, kl.10

Min mor og jeg kommer nok med et par hemmelige hedder , som her i ugen flytter ind. Og en beholder fra vores nuværende kuld.
Ja og så håber vi at gamle Spike dreng har fået de næste par cert. og at han er heldig at for sit sidste i Kolding, så vi kan fejre ham og sin nye titel SP med boble vand.

ill be there - med kuld, og så skal vi have generalforsamling i siamklubben.

Aiiiiiiii et Kat. 4 kuld??

:wehuu::wehuu:

[quote=Naja;417175]Aiiiiiiii et Kat. 4 kuld??

:wehuu::wehuu:[/quote]

ØV altså . . . . det er jo om lørdagen . . . :venter:

Det kunne godt tænkes, at jeg kom med to bimsetrunter.

Jannam’s Gold Dust Woman SBI h kl. 10
(Mangler et cert, så min første kat med en titel, og så er det endda med eget navn! :wehuu:)

Og da Dussen ikke har været så glad for udstillinger, er det nu et år siden sidst. Så jeg prøver om det vil hjælpe med en kat mere i buret.
Så moster må også hellere komme med
Utopia’s Birma Akira SBI a (Uden for bedømmelse)

jepper - alle 6 små paraboler. så jer der er fans bør komme om lørdagen, om ikke andet bare for at kigge

der er altid rigtig mange kat 4 på katteklubbens shows, da nogle af dem i bestyrelsen selv har dem, og ikke deltager på jyrak shows.
sidst var vi 26 kat 4 katte !

Jeg håber alt falder i hak så jeg kan komme søndag med

Pitho Crookshanks, MCO grp. III, kl. 4

…og naturligvis min “sædvanlige” Halloween-extravaganza :høhø:

Hehe, du må bare få et eller andet i kat I, III eller IV, så du også kan udstille lørdag på de der opdelte udstillinger :muhaha:

øvsebøvse…jeg har et kuld, som er et par dage for ung til at komme med som kuld…og det er ellers et rent blå birmakúld…og så bor jeg i byen …kan det være mere træls? nej vel…

NÅ men så må jeg støve noget andet af

Hilsen Heidi

[quote=kira v;417893]jepper - alle 6 små paraboler. så jer der er fans bør komme om lørdagen, om ikke andet bare for at kigge

der er altid rigtig mange kat 4 på katteklubbens shows, da nogle af dem i bestyrelsen selv har dem, og ikke deltager på jyrak shows.
sidst var vi 26 kat 4 katte ![/quote]

Ja det er en fornøjelse at se så mange kat 4 katte, jeg står altid og savler ved burene, kan være jeg skal tage min store taske med så der mindst er plads til en siam :slight_smile:

jeg tæller dem inden jeg tager hjem !!!