Kolding den 18.- 19. oktober

Så har de åbnet for tilmelding til Kolding. Da det ligger tæt på min bopæl har jeg fluks tilmeldt:

Akirabakkens Da Vinci, MCO gr. 1 kl. 8

Firedevils Nightmare, MCO gr. 3 kl. 10

Akirabakkens Elektra, MCO gr. 3 kl. 11

Hvem kommer ellers? -hop

Vi kommer med… :

Coogan´s Sommerfield - MCO - gr. 3 kl. 1
Coogan´s Winterfield - MCO - gr. 9 kl. 11

jeg satser også på at komme med

MCO Boromir Merry gr. 5 kl 10
og
MCO Boromir Pippin gr. 6 kl 10

Jeg overvejer lidt at komme med kuld…

Jeg er endnu mere tændt på det, efter jeg har opdaget at der først er indtjek fra kl 8.30 så skal jeg nemlig først køre hjemmefra ved halv syv tiden i
stedet for kl 5 -høhø

Så er Tango meldt til… selvfølgelig om lørdagen

Så har jeg tilmeldt to styk til om søndagen:

IP Pitho Crookshanks, MCO gr. III, kl. 6
og
Pitho Enigma, MCO gr. I, kl. 10

Og jeg kan allerede nu sige, at I bare skal gå efter et bur der ligner noget taget ud af en amerikansk Halloween-reklame -halowean

Jeg har tilmeldt hele 4 styk…

Om lørdagen:
Min huskat, Saxo - bare for at prøve noget nyt :slight_smile:

Om søndagen:
DK Himmark’s Miss Meat Loaf, NFO gr. 2, kl. 9
DK Himmark’s Mr. Tool, NFO gr. 2, kl. 7
DK Chazeems Askepot-pot, NFO gr. 9, kl. 12

Tana og jeg tager en tur Øst-på til Höganäs i Sverige . . . . så sparer vi ca. 2 timers kørsel hver vej [bigloony]

Jeg skal med -thumbs Jeg ahr min killing Vanilla med som skal udsilles for første gang -thumbs

Jeg kommer søndag med.

Mydele´s Odin. gruppe 11, klasse 4.

Jeg kommer nok med et eller andet, hvis der ikke er lukket for tilmelding inden jeg har bestemt mig.

Jeg kommer med vores lille nye:

Struves Thuja MCO, gr. 8, kl. 12

Det er hendes anden udstilling.

Jeg har også tilmeldt både
Micharlo’s Don Juan, kl. 8.
Olmocabe’s Jamanako, kl. 12.

Så har jeg tilmeldt kuld og Rebicats Alta :slight_smile:

Og jeg har tilmeldt min næsten-nybegynder

Luxus Cats Alexander, BUR e, kl. 10

og så har jeg ønsket Eric Reijers som dommer. Så må vi se bagefter, om jeg har ret i, at Sander er mest til damer :stuck_out_tongue:

Ja, så fik jeg også meldt mig til. Dog med forbehold jeg ikke skal opereres lige inden, men nu må vi se.
Har meldt to skønne tøser til.
Dansbjergs Leia - NFO nt 03 22 kl.9
Nunchaku Airi - NFO g 03 kl.9 ( håber dog hun er rykket op i kl.7 til den tid.)
MVH
Gitte

Har afmeldt siden hen

Jeg har tilmeldt
Mea Culpa’s Ohio BUR b i kl. 10. Glæder mig til en hyggelig udstilling i min hjemby.

Jeg synes lige jeg vil gøre opmærksom på denne tekst der er dukket op på Katteklubbens hjemmeside vedrørende Kolding-udstillingen:

I anledning af Halloween vil der begge dage på vores udstilling i Kolding, være præmier til bedste Halloween pyntede bur, samt bedst udklædte barn og voksen. Vi håber at I sammen med os vil tage udfordringen op og sætte lidt ekstra kulør på udstillingen.

Jeg håber da der er andre end mig der dukker op med et Halloween-bur…jeg er også ved at planlægge en passende påklædning, jeg ææææælsker Halloween (men det er der vist snart ingen der ikke er klar over :stuck_out_tongue: )

Tina - Hmm, jeg gør nok ikke :frowning: Mine evner på det område er vist ikke så store
Men håber at jeg har fået syet mine nye (forhåbentligt meget pænere) burgardiner til Kolding.

Dem glæder jeg mig også til at se…nu har du snakket om dem et stykke tid, så spændingen er godt bygget op.

Håber for resten det er i orden vi har skiftet chauffør til udstillingen. Bilen er den samme, men i stedet for gnaven, ung mand skal vi køre med gnaven, gammel mand -xxrotflmao