Kolding den 18.- 19. oktober

Tina - Haha, jamen så oplever jeg da også den gamle gnavne mand i sådan har snakket om :smiley:
Men ja, jeg har en veninde der har lovet at hjælpe, hvis nu skolen kunne lade være med at give mig så meget at lave, så kunne vi forhåbentligt snart få dem lavet :smiley:

Dem glæder jeg mig også til at se…nu har du snakket om dem et stykke tid, så spændingen er godt bygget op.

Håber for resten det er i orden vi har skiftet chauffør til udstillingen. Bilen er den samme, men i stedet for gnaven, ung mand skal vi køre med gnaven, gammel mand -xxrotflmao[/quote]

Ejjjjj for pokker da, skal vi nu udsættes for gnavne gamle mænd. Uhhhh ham må vi altså mobbe -høhø

Dem glæder jeg mig også til at se…nu har du snakket om dem et stykke tid, så spændingen er godt bygget op.

Håber for resten det er i orden vi har skiftet chauffør til udstillingen. Bilen er den samme, men i stedet for gnaven, ung mand skal vi køre med gnaven, gammel mand -xxrotflmao[/quote]

Ejjjjj for pokker da, skal vi nu udsættes for gnavne gamle mænd. Uhhhh ham må vi altså mobbe -høhø[/quote:3seoj3o9]

Det er slet ikke sikkert du behøver - det plejer jeg at klare udmærket selv. Har været ved at true ham med at han får en eller anden form for udklædning på hvis han vil sidde og fylde ved buret som han gjorde sidste gang han var med (for mange evigheder siden) - han så lidt sjov ud i hovedet da jeg sagde det…hvorfor mon :stuck_out_tongue:

Dem glæder jeg mig også til at se…nu har du snakket om dem et stykke tid, så spændingen er godt bygget op.

Håber for resten det er i orden vi har skiftet chauffør til udstillingen. Bilen er den samme, men i stedet for gnaven, ung mand skal vi køre med gnaven, gammel mand -xxrotflmao[/quote]

Ejjjjj for pokker da, skal vi nu udsættes for gnavne gamle mænd. Uhhhh ham må vi altså mobbe -høhø[/quote]

Det er slet ikke sikkert du behøver - det plejer jeg at klare udmærket selv. Har været ved at true ham med at han får en eller anden form for udklædning på hvis han vil sidde og fylde ved buret som han gjorde sidste gang han var med (for mange evigheder siden) - han så lidt sjov ud i hovedet da jeg sagde det…hvorfor mon :P[/quote:29kv1mqx]

Tjaeee det var jo så godtnok også noget af en trussel at få fra en datter, som har en MEGET udviklet fantasi, hvad udklædninger angår.

Tina - hahahaha! Kunne jeg også forestille mig at jeg ville se ud i hovedet hvis jeg skulle påduttes en udklædning :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Hvor er det henne i kan se hvad tid de forskellige klasser ligger?

Sine Gry - Hvad mener du? :slight_smile:

Ja det var et rigtig godt spørgsmål :S :S :S LOL for selvfølgelig kan vi ikke vide hvornår vi skal op før vi er der :stuck_out_tongue:

Sine Gry - hehe, jeg spekulerede på om det var det du mente :stuck_out_tongue: Men kunne ikke få det til at passe :smiley:

Nej heller ikke mig selv. Må have haft tankerne et andet sted da jeg skrev spørgsmålet :? Men til grin kan man da altid blive :S :smiley:

Vi har valgt pga. personlige ting og melde fra til Kolding. Skal selv på sygehuset og gemalen skulle så alene afsted, men vores vanlige kattepasser har måtte melde afbud og har en kat som har termin den weekend, så gemalen bliver hjemme og nusser hende i stedet.

MVH
Gitte

En lille forsmag på min Halloween-opstilling :smiley:

En tryllekunstner skal jo ikke afsløre for meget om sine tricks, så det er alt hvad I får :stuck_out_tongue:

Og så må jeg hellere holde op med at lave overspringshandlinger og fortsætte med det jeg egentlig skulle lave -what

Jeg skal prøve at udstille en af mine for første gang.
Kommer søndag med Ojo´s Crunch MCO gr. 6 kl. 12

[QUOTE=Temple Bar;39067]Og jeg har tilmeldt min næsten-nybegynder

Luxus Cats Alexander, BUR e, kl. 10

og så har jeg ønsket Eric Reijers som dommer. Så må vi se bagefter, om jeg har ret i, at Sander er mest til damer :P[/QUOTE]

Jeg har desværre været nødt til at abs’e Sander pga. sygdom, så jeg må vente til en anden gang med at checke hans præferencer :wink:

jeg ville gerne med, men tror ikke kæresten er med på at køre til flere udstillinger… jeg vil nemlig gerne være der en hel dag hvis det stod til mig…

Jeg overvejer, at køre derned men jeg er ikke sikker på, at jeg har lyst, hvis jeg skal kører mutters alene, så hvis der er nogen som har lyst til at få et lift frem og tilbage, så sig endelig til…

Anne P - hehe, du skal nok lige fortælle hvorfra du kører? :slight_smile:

Øv da, hvad er der i vejen med ham? Forhåbentligt ikke noget alvorligt?

Nej, indtil videre lader det til, at det værste vil være overstået i starten af næste uge, hvor hans øjne endelig kommer til at se fine ud igen. Men eftersom vi ikke ved med absolut sikkerhed, om det er smitsomt, er han blevet abset og så satser jeg på Hillerød i november.

dejligt at du er ansvarlig overfor andre udstillere… tak for det…