Kolding den 22 og 23 Okt

Så kan der tilmeldes til Kolding:)

Det må vi jo hellere gøre så :tihi:

Hmm skal lige se hvordan det går i Skørping først . :høhø:

Så skal der tilmeldes…!!!

Familie Klanen :tihi::tihi::tihi: kommer selvfølgelig
Fru Hermann og jeg kommer med
Hei Sejcoons Gary Cooper - gr 6 :hjerte: kl 6
Coogans Mr. Big - gr 1:hjerte: kl 9
Coogans White Dragon - gr 9 :hjerte: kl 12
Måske en lille kl 4 hemmelighed :slight_smile:

Samson kommer med
Hei Sejrcoons Windsor Blue - gr 2 :hjerte: kl 6

Jaqueline og Dennis kommer med deres lille Alf
Famile Gabels Alf - SBI a :hjerte: kl 12

Så er der tilmeldt:
Micharlo’s Don Juan, gr. V, kl. 4

Det skal nok blive hyggeligt :slight_smile:

Hmm Den ligger i en fri-weekend. Måske jeg skulle overveje at prøve om udstillinger er noget for mig og Ozzy? Hvor kan man læse mere om lige netop den her udstilling? :slight_smile:

Det kan du her :slight_smile: Og ja, det synes jeg da du skulle! Bare en skam det er en af katteklubbens, så ligger kat. II om søndagen, og de tre andre om lørdagen :frowning:

Så er Red Reding Hood’s I’m Batman tilmeldt. Tænk engang:?, at det var på den udstilling, sidste år. Jeg så ham første gang og blev omgående forelsket, :hjerte::hjerte:dog uden håb om at komme til at eje ham:ked:. Men nu er han min:juhu::juhu:

Øv - Martti Peltonen skal ikke dømme semilanghår :frowning:

Mm men det passer mig sådan set godt nok (bortset fra at jeg hellere ville ha’ haft Kat IV om søndagen, så jeg kunne nå at sove) men to dage er nok også for meget når det er første gang…

Men ja jeg får jo så ikke rigtig set andre herindefra… I har jo (næsten) allesammen hippiekatte :wink:

Trekkie - Ja, man behøver jo kun én dag uanset om det er alle kategorierne samlet eller delt op :slight_smile:

Så man skal ikke være der begge dage hvis det er en af “alle kategorier, alle dage” udstillinger? Altså jeg har jo aldrig prøvet sådan noget før. Og er allerede komplot forvirret over udstillingsgebyret - jeg kan ikke regne ud hvor meget man skal sende for at del.tage. Der er alle mulige priser, og skal nogen af dem lægges sammen eller er det “enten dit eller dat” priser?

Hvad ville det f. eks. koste mig at udstille Ozzy som er en (på det tidspunkt) 3/4 år gammel kastreret han?

Hvis du tilmelder Ozzy til Kolding som er en en dags udstilling vil det koste dig 250 kr for et enkel bur .
Og nej bare fordi nogle udstillinger er to dags udstillinger så behøver man ikke tilmelde begge dage :slight_smile:

[QUOTE=Noël;670713]Hvis du tilmelder Ozzy til Kolding som er en en dags udstilling vil det koste dig 250 kr for et enkel bur .
Og nej bare fordi nogle udstillinger er to dags udstillinger så behøver man ikke tilmelde begge dage :)[/QUOTE]

Mange tak! Jeg kunne ikke rigtigt finde ud af om alle de andre psiser der vcar nævnt var noget der kunne komme oveni (bortset fra det med hvis man vil ha’ et dobbeltbur til én kat)

Hm måske jeg skal til at sy mig nogle burgardiner så :slight_smile: Hvor kan man se målene på sådan et bur?

Mener at Enkeltbur er 60 cm højt, 60 cm dybt og 75 cm bredt
Og heller lave dem et par cm større :slight_smile:

Jeg er ret sikker på at det er en fejl at Martti ikke skal dømme om søndagen.

Jeg fik tilmeldt:
Rokakitho’s Andromeda SBI a21 i forhåbentlig klasse 8

Om jeg tager en til med kommer an på de løbetider som jeg venter på

Nu spørger jeg måske dumt, men skal man ikke være medlem af klubben for at kunne udstille? :ups:

Tidspunkt og sted ville ellers passe mig ret godt :slight_smile:

Hvis alt går vel kommer jeg med mit somalikuld :juhu:
Nøj jeg glæder mig :smiley: