Kolding den 22 og 23 Okt

[QUOTE=DK Blackangel;670809]Nu spørger jeg måske dumt, men skal man ikke være medlem af klubben for at kunne udstille? :ups:

Tidspunkt og sted ville ellers passe mig ret godt :)[/QUOTE]

nej du skal bare være medlem af en af de 4 hovedklubber under FD for at kunne deltage.

FEDT :wehu: :wehu: :wehu:

Ville ellers gerne med, men magter det ikke da der jo snart er en verdens udstilling.
Håber i får en dejlig weekend allesammen

[QUOTE=Ribemis;671312]Ville ellers gerne med, men magter det ikke da der jo snart er en verdens udstilling.
Håber i får en dejlig weekend allesammen[/QUOTE]
Det kan jeg godt forstår men det kun måske blive til et lille besøg . Det er jo snart lang tid siden man har set dig . :slight_smile:
Låner dig gerne en stol ved buret og giver et krus hvid te .:tihi:

Er der nogen der ved hvad entréprisen for tilskuere er :?

Mener det er 30 eller 40 kr. :slight_smile:

jeg venter lige med at melde til til jeg har hentet katten…og ansøgt om FD tavle…men jeg har fri…YES

Nogle der ved, hvordan man tilmelder, hvis man har gavekort til gebyret :?

Jeg kommer med Rolex og Vovhundspigen. :slight_smile:

Jeg har tilmeldt min “lille” bjørn:

Vale of Proud’s Limited Edition

BRI ns 22 64, klasse 10, og så har jeg ønsket Jørgen, så krydser for at vi får ham :slight_smile:

Ja, du skriver det i kommentarfeltet når du melder til, og for at være helt sikker sender du en mail til Kirsten Ulsø så hun ved det :slight_smile:

Så fik jeg også tilmeldt et par stykker… og måske kommer der een mere med… Alt efter hvad Peter syntes han kan klare :D:D

Ønsker alle en super dejlig udstilling :ok::ok:

Mon ikke jeg dukker op med Dukke Lise, der lige akkurat er gået i åben klasse, og sikkert med mor TortieTrold på slæb, skal lige tjekke finanserne om lille Bambi skal med i klasse 12 :slight_smile:

KH
Linda

[QUOTE=TrekkieGrrrl;670723]Mange tak! Jeg kunne ikke rigtigt finde ud af om alle de andre psiser der vcar nævnt var noget der kunne komme oveni (bortset fra det med hvis man vil ha’ et dobbeltbur til én kat)

Hm måske jeg skal til at sy mig nogle burgardiner så :slight_smile: Hvor kan man se målene på sådan et bur?[/QUOTE]

Spændende, jamen glæder mig til at hilse på dig :slight_smile:

Jeg skal bare lige have taget mig sammen og fundet papirerne på Alley Cat, men kommer også lørdag, med huskat og Eur :slight_smile:

[QUOTE=Noël;671318]Det kan jeg godt forstår men det kun måske blive til et lille besøg . Det er jo snart lang tid siden man har set dig . :slight_smile:
Låner dig gerne en stol ved buret og giver et krus hvid te .:tihi:[/QUOTE]

Hvis kroppen vil - så kommer jeg gerne et smut forbi. Vil glæde mig til en kop the.

[QUOTE=Henriette;672067]Spændende, jamen glæder mig til at hilse på dig :slight_smile:

Jeg skal bare lige have taget mig sammen og fundet papirerne på Alley Cat, men kommer også lørdag, med huskat og Eur :)[/QUOTE]

Du kan evt. bare genbruge fra din JYRAK tilmelding i Skørping :slight_smile: (evt. mail kvitteringen) :slight_smile:

Så skal jeg gå steward begge dage i kolding, om lørdagen kommer jeg dog uden kat…

Kia - Hvornår meldte du dig som steward? :slight_smile: Lige et nysgerrighedsspørgsmål herfra…

Jeg har et spørgsmål, er der nogen der kan forklare mig denne sætning der står på Katteklubbens hjemmeside under udstillingsinfo:

“Avmaskning foretages af dyrlægen i dyrlægekontrollen. Du er velkommen til selv at medbringe ormekur – vær opmærksom på, at dyrlægen kan opkræve gebyr for ydelsen”

[COLOR=black]Er det p.g.a maskeforbuddet, så skal alle birmaer og colourpoints og siamisser lægge masken ude hos dyrlægen…:klapper:[/COLOR]

Nej helt seriøst så lyder det som om alle katte får en ormekur af dyrlægen det er da forhåbentlig ikke rigtigt???

Elisabeth - Den blev opklaret i en anden tråd fornylig. Det der avmaskning er ormekur, som skal gives af en dyrlæge for at man kan komme til Sverige :slight_smile: