[QUOTE=DK Delaney;699219]Jeg tror ihvertfald hun har Devine med, og måske også hendes hankastrat som hele tiden vinder det der i de gamles klub :klapper:
Kan altså ikke huske hvad det hedder [/QUOTE]
Det bliver bare hyggeligt at i kommer sammen
[QUOTE=DK Delaney;699219]Jeg tror ihvertfald hun har Devine med, og måske også hendes hankastrat som hele tiden vinder det der i de gamles klub :klapper:
Kan altså ikke huske hvad det hedder [/QUOTE]
Det bliver bare hyggeligt at i kommer sammen
Ja Kia, det bliver super hyggeligt Så kan vi få os en sludder alle sammen
Ja nu er der en uge til. Kan næsten ikke vente. Er spændt på dommerfordelingen
Det er vi vist alle
[QUOTE=Noël;706904]Det er vi vist alle
[/QUOTE]
Ja nu er der jo en lille uges tid til
Ja en uge tilbage Jeg troede jeg kom med begge mine piger, men jeg kommer kun med min killing nu
Øvøv
Hvorfor tager du ikke din anden pige med
Hun gik i løbetid lidt før end forventet, så hun er til parring nu Ihhh jeg glæder mig til små babyer
Send gerne lidt løbetid over til mig tak
Ja så gerne
Har nogle piger der ikke vil i løb
Det må da også være frustrende, jeg har 7-9-13 en sikker vinder hver gang Ca hver 4 uger…
Kan være at det er fordi at Cassiopeia vil med til Strøby og Flensburg siden hun ikke vil i løb
Ork - det er altså nemt.
Tilmeld dem et par udstillinger - og når afmeldingsfristen så er overskredet, er hunkatten i løbetid.
[QUOTE=Vivi_Fletcher;707356]Ork - det er altså nemt.
Tilmeld dem et par udstillinger - og når afmeldingsfristen så er overskredet, er hunkatten i løbetid.
[/QUOTE]
Haha Vivi, Har jeg prøvet med Tune, det gik ikke, men Cassiopeia fik BIV.
Men nu er Cassiopeia blevet tilmeldt Strøby og Flensburg, så må vi se.
[/QUOTE]
Ja tak, det har jeg jo lige oplevet Vi skulle have været til kolding på søndag, men min hunkat kom i løbetid i fredags, og så måtte hun jo ned til hankatten
[/QUOTE]
Alternativt som jeg gjorde - tilmeldte en udstilling og 3 dage efter var hun i løb. Sådan kan man også bruge dem