Kolding den 22 og 23 Okt

[QUOTE=DK Delaney;699219]Jeg tror ihvertfald hun har Devine med, og måske også hendes hankastrat som hele tiden vinder det der i de gamles klub :klapper:
Kan altså ikke huske hvad det hedder :gruble:[/QUOTE]

Det bliver bare hyggeligt at i kommer sammen

Ja Kia, det bliver super hyggeligt :slight_smile: Så kan vi få os en sludder alle sammen :smiley:

Ja nu er der en uge til. Kan næsten ikke vente. Er spændt på dommerfordelingen

Det er vi vist alle :slight_smile:

[QUOTE=Noël;706904]Det er vi vist alle :slight_smile:
[/QUOTE]

Ja nu er der jo en lille uges tid til

Ja en uge tilbage :slight_smile: Jeg troede jeg kom med begge mine piger, men jeg kommer kun med min killing nu :slight_smile: Øvøv

Hvorfor tager du ikke din anden pige med

Hun gik i løbetid lidt før end forventet, så hun er til parring nu :slight_smile: Ihhh jeg glæder mig til små babyer :slight_smile:

Send gerne lidt løbetid over til mig tak

Ja så gerne :slight_smile:

Har nogle piger der ikke vil i løb

Det må da også være frustrende, jeg har 7-9-13 en sikker vinder hver gang :slight_smile: Ca hver 4 uger…

Kan være at det er fordi at Cassiopeia vil med til Strøby og Flensburg siden hun ikke vil i løb

Ork - det er altså nemt.
Tilmeld dem et par udstillinger - og når afmeldingsfristen så er overskredet, er hunkatten i løbetid.

:tihi:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;707356]Ork - det er altså nemt.
Tilmeld dem et par udstillinger - og når afmeldingsfristen så er overskredet, er hunkatten i løbetid.

:tihi:[/QUOTE]
Haha Vivi, Har jeg prøvet med Tune, det gik ikke, men Cassiopeia fik BIV.
Men nu er Cassiopeia blevet tilmeldt Strøby og Flensburg, så må vi se.

Ja tak, det har jeg jo lige oplevet :slight_smile: Vi skulle have været til kolding på søndag, men min hunkat kom i løbetid i fredags, og så måtte hun jo ned til hankatten :confused:

Alternativt som jeg gjorde - tilmeldte en udstilling og 3 dage efter var hun i løb. Sådan kan man også bruge dem :smiley: