Kolding - dommerfordeling og dommer?

Hmmm, man sidder jo og er en smule nysgerrig, og der er bare slet ikke kommet nogen dommerfordeling til weekendens udstilling … plejer KK ikke det?

Og så kan jeg i øvrigt se, at Hanne Sofie Sneum står som dommer i kat. I, III og IV - hun er da all-round dommer, så vidt jeg ved!? (det kan selvfølgelig være fordi hun kun kommer lørdag, synes bare det ser lidt spøjst ud …).

Nej, den er ikke kommet endnu :frowning:

Jeg har siddet og gloet på deres side de sidste 3 dage, og min F5 knap er helt slidt af.

Sidste gang gik det også rigtig sløvt med dommer fordelingen og den kom først aftenen før udstillingen:S

Så vi må være tålmodige:uha:

Øv! :frowning:

De er vel heller ikke forpligtede til at offentliggøre den før udstillingen? Selvom det er træls for alle os, der går og venter…

HEY nu er den der!!!

Nix, det er en luxus vi har i Danmark, men bestemt ikke alle steder ude i resten af verden :slight_smile:
VH
Susanne (der også gerne vil vide det på forhånd)

Nej, klubberne er overhovedet ikke forpligtede til at offentliggøre noget som helst - og ‘i gamle dage’ vidste man heller ikke noget som helst før man stod på udstillingen … vi er bare dejligt forvænte - og nysgerrige :smiley:

Og nu har jeg luret - mit ønske er blevet opfyldt, og Bowie skal op til Charles Spijker :thumbup: om det så er godt eller skidt for hans chancer, aner jeg ikke - har ingen idé om hvordan Charles dømmer, men jeg kan rigtig godt lide hans tag på kattene og som menneske er han super sød!

Camilla - Det er egentlig også det vigtigste :slight_smile: Det er det der giver den bedste oplevelse (for både kat og ejer) uanset hvordan katten så bliver placeret, synes jeg i hvert fald :slight_smile:

Jeg er da godt nok spændt på søndagens udfald :tihi:

For det første er det 11 år siden vi havde Hanne-Sofie sidst (i 1999) - til to creme drenge - Bazil og Baloo.

Men der er 10 sort-hvide/blå-hvide tilmeldt . . . det går da over i historien :besvimer: . . . . så der må da være chance for en BIV til både voksne og børn :wehu: