Køleskabsmissen

Bedre kendt som Nunuu :høhø:

Finn var ved at lave frokost og skulle selvfølgelig i køleskabet. Hvordan eller hvorfor det skete ved jeg ikke, men han opdager så bagefter at Victoria sidder og glor på køleskabet med store øjne.

Tænker, det var da underligt, det plejer hun ikke…

Åbner køleskabet og på nederste hylde lå Nunuu og hyggede sig. :ups:

Godt han opdagede det så hurtigt :fryser:

Så et godt råd til alle, check køleskabet før i lukker det :høhø:

Jeg har to store køletasker, som jeg altid er bange for om kattene på en eller anden måde kommer ned i og bliver kvalt ligesom i køleskabe og vaskemaskiner - alle de der forfærdelige historier man har hørt :S

Det var godt I fik lukket Nunuu ud igen og at Victoria savnede sin ven. :wehuu:

Uh det var godt det blev opdaget at han var savnet.
Vores Xena, der er uhyggelig madglad, har også været lukket inde i køleskabet en gang. Hun var nu ikke særlig interesseret i at komme ud igen, der var jo masser af mad hun ikke havde smagt på:)
Kns Elin

[quote=Leopolds mor;223196]Uh det var godt det blev opdaget at han var savnet.
Vores Xena, der er uhyggelig madglad, har også været lukket inde i køleskabet en gang. Hun var nu ikke særlig interesseret i at komme ud igen, der var jo masser af mad hun ikke havde smagt på:)
Kns Elin[/quote]

HA HA HA Nunuu lå der heldigvis bare :høhø:

-what

Derfor har mine Total Adgang Forbudt til køkkenet. Og jeg skal vist til at skrue bissen på overfor Leise, der gerne vil snige sig med.

Var det forrige år, at jeg læste om 2 (opdrættere vist endda), der mistede en kat til en grum død (“tom” lukket vaskemaskine, og tændt tørretumbler)…

Undskyld de barske detaljer, jeg vil blot forklare, hvorfor jeg ikke er god til at se det sjove i det, og så understrege vigtigheden af at tjekke, tjekke og tjekke igen.

Ekstra nus til Nunuu fra mig.

LOOOL Nunu altså :tihi:

Har så senere idag fundet ud af at køleskabet aldrig var lukket :høhø:

Alt foregik mens Finn lavede frokost og havde døren til køleskabet åben hele tiden.

Mænd og deres forklaringer altså… :høhø:

Måske en hentydning til, at det nu er på tide at slå airconditionen til :?

[quote=birtheras;223606]Har så senere idag fundet ud af at køleskabet aldrig var lukket :høhø:

Alt foregik mens Finn lavede frokost og havde døren til køleskabet åben hele tiden.

Mænd og deres forklaringer altså… :høhø:[/quote]

Nå, så er jeg da mere rolig :tihi: