Kollektivet udvider...!

Ikke meget dog… Kun med ca 650 g. :tihi:

Det er meget MEGET sjældent at hvalpe, killinger, dyreunger siger mig noget. Jeg er til voksne dyr, og derfor kom det meget bag på mig da jeg idag skullle hjælpe en opdrætter med at få fotograferet sine 25 (!!!) hvalpe hos Kimilla, og jeg rent faktisk blev forelsket i en af de bette små.
Som tilfældigvis (yiiir right!) var en ledig han, i den farve jeg elsker aller højest… :uha:

Og det var noget af en insats der skulle til for at charme mig i sådan en flok her:

Men bevares… Sød var den da…

Vææældig sød.

OK…!!
Han ER meget meget sød!!

“Tage med hjem? Spise her?”

Komme til at tage med hjem :ups:
Pigerne elsker ham allerede, så må det være skæbnebestemt! Der har ikke være et kny fra nogen parter. Men vi er jo også bare nogen hippier! :rock:

Nå, mini dyret er en ilderhvalp på 9 uger som hedder Mockingjay, men jeg tror bare at vi holder os til Jay herhjemme. :hjerte:

Tillykke med den nye lille ballademager. :smiley:
Prøver I i øvrigt at komme i Guiness Rekordbog med ‘verdens mest overfyldte to-værelses lejlighed’? :tihi:

[QUOTE=Diana F;1083428]Tillykke med den nye lille ballademager. :smiley:
Prøver I i øvrigt at komme i Guiness Rekordbog med ‘verdens mest overfyldte to-værelses lejlighed’? :tihi:[/QUOTE]

Ja, men rygtet siger at vi har langt endnu… F.eks mangler vi en pony og en ged og adskillige fugle og gnavere. (Wft? :klapper: )

Næe en oplagt undskyldning for at besøge kollektivet igen :høhø: TilLykke med den lille dreng :hjerte:

Og en Axolotl og en tapir, tak! :venter:

Så vil jeg altså også have den der vuf jeg ønsker mig, og en lille abe, og en næsebjørn…!! -LOL

En næsebjørn :smelter: så ender det med at jeg også flytter ind. Badeværelset er stadig ledig, ikk :? :høhø:

HEY! Så er det hos DIG jeg må have en pony? :wehuu: WUHU!!! :yah:

Han er jo en fin og sød en. Tillykke igen. :slight_smile:

I flytter da bare allesammen herud til mig, så smider vi net over hele matriklen i 6 meters højde, så kan vi også ha fine sommerfugle og flotte papegøjer flyvende rundt, uden de stikker af. :wehuu:

Hmm…hvordan får vi misserne til at holde deres små missemunde fra de flyvende godbidder. :?

Dét er MIT sammen med køkkenet. Må have lidt plads til mig, kattene og MIN PONY! :hjerte:

Jeg vil have en rød panda! :smiley:

Ej hvor er I alle sammen useriøse. :klapper:

Jeg synes at vi skal opdrætte får og elge!!!

[QUOTE=Barky;1083461]Ej hvor er I alle sammen useriøse. :klapper:

Jeg synes at vi skal opdrætte får og elge!!![/QUOTE]

Hvad skal vi bruge DEM til? :confused:

…men…men…men… De er søde? :inlove:

Åh hvor er han skøn, nu mangler jeg sørme vores dreng… Hvor er de mørke også bare smukke. Hvad farve er din smukke knægt ?

Pandora er vildtfarvet. En smule mørkere uden at være MørkVildtfarvet.

Jay er pastel. De findes også i mørke og lyse nuancer, hans er nogenlunde mellem.

Hyper er meget tydeligt albino, de findes kun i 1 nuance, men jo mere fertil den er = jo gulere er den, især hvis det er hanner. :klapper:

HovHov jeg har da hørt at køkkenet er Helle’s (HelleC74) :nix: hvilket var grunden til jeg valgte badeværelset. Kan du ikke være i entreen? :klapper:

Når man kan få miniponyer, så kan man sikkert også avle mini-elge! :wehuu:

Skal I lige se ham såen ikke-mobil-foto-rigtigt. :høhø:

Det er naturligvis et af Kimilla’s fra idag. :hjerte:

No-No, det var mit før end hun fik den idé! :wink: :stuck_out_tongue: