Kollektivet udvider...!

Pokkers… nå men må jeg så være i entreen? & så må Helle klemme sig ind, hvor hun kan finde plads? Eller at vi alle flytter ud til Diana F, som hun foreslår… Jeg er dog ikke sikker på at hun har voldsomt meget mere indeplads, men så er der have :hjerte:

Vi slår os sammen og køber et nedlagt landbrug, med plads til os alle sammen. :wink:

Diana indretter haven, og vi kan få hvert vores område. :ok:

Får kan bruges til at lave garn af, eller filt-bolde som katte godt kan lide. :hjerte:
Elge… Øøøeh, vi kan vel bruge gevirerne? :tihi:

[QUOTE=Ravn;1083500]Vi slår os sammen og køber et nedlagt landbrug, med plads til os alle sammen. :wink:

Diana indretter haven, og vi kan få hvert vores område. :ok:

Får kan bruges til at lave garn af, eller filt-bolde som katte godt kan lide. :hjerte:
Elge… Øøøeh, vi kan vel bruge gevirerne? :tihi:[/QUOTE]

Elgene drikker vi fulde og griner ad dem, når de prøver at klatre i træer… :tihi:

[QUOTE=Barky;1083461]Ej hvor er I alle sammen useriøse. :klapper:

Jeg synes at vi skal opdrætte får og elge!!![/QUOTE]
Fåret kan vel æde græsset så i ikke skal slå det :høhø:

Tillykke med den lille ny :smiley:

Tillykke med ham :slight_smile:

:lol:

Hvor er han bare skøn :smiley: :smiley:

[QUOTE=Barky;1083485]Skal I lige se ham såen ikke-mobil-foto-rigtigt. :høhø:

Det er naturligvis et af Kimilla’s fra idag. :hjerte:
[/QUOTE]

Hvor er han smuk. :hjerte: Stort tillykke. :flag:

Jay er jo en rigtig lille dreng, så han leger voldsomme kanøfle drengelege. Pandora og Hyper er nogen dygtige tanter og måske endda lidt for søde, for de lader ham bare. :høhø:

og så har den unge mand UNDERLIGE skikke. Tænk sig. :chok: Han spiser de godbidder han får! Med det samme!! Uden obligatorisk at gemme dem under sofaen først! :what:
Det er jo UHØRT!
Så det skulle pigerne naturligvis forsøge at lære ham, uden megen held. :klapper:
Men senere på aftenen kunne jeg høre at han havde fundet deres lager af godbidder under sofaen. Der kom ihvertifald sprut og hvæs dernede fra, hvalpe-style: “MIN! MIN! MIN! Jeg vil IKKE dele! MIIIIIN!”
Jeg havde næsten glemt hvor totalt nuser de er i deres egen lille verden inde i hovederne. :høhø:

“Hvad er dog dette regelbrud/uskik/mystisk adfærd!?”





Og så en lille video af en meget morgenfrisk hvalp der går løs på tante Hyper. :tihi:
Hyper er utroligt sød og overbærende og kun en gang kan man (ganske tydeligt :høhø: ) høre at hun giver igen, men så klynker han bare det lille bæst! :klapper:

//youtu.be/brxT4hephQk

Tillykke med ham…
Skal han neutraliseres???
Eller vil du adskille dem når de er i brunst?

[QUOTE=louiseogbuster;1083535]Tillykke med ham…
Skal han neutraliseres???
Eller vil du adskille dem når de er i brunst?[/QUOTE]

Han får et implantat med suprelorin ligesom pigerne når han bliver omkring et år. Jeg vil helst vente med at fysisk neutralisere nogen af dem indtil de er mindst 2 år gamle. Fordi at tidlig neutralisation hos ildere er forbundet med binyrekræft. :slight_smile:

Haha han får da sat gang i tanterne:-)
Mosledyr! De skal da nok få det sjovt sammen.

Peace ‘n’ love, man - det har I vist brug for en masse af med så mange på så lidt plads :høhø:

Hvor er han nuttet, ham Jay :hjerte:

[QUOTE=galath;1083705]Peace ‘n’ love, man - det har I vist brug for en masse af med så mange på så lidt plads :høhø:

Hvor er han nuttet, ham Jay :hjerte:[/QUOTE]

Feedt foto! :respekt:

Det er jo ikke engang fordi at han fylder mere, han bor jo i buret med pigerne om natten, og render inde i stuen med dem hele dagen. Og her er iforvejen spærret af så Cæsar ikke behøver flygte fra ilderdyrene. :høhø:
Lidt ligesom at en siataler mere ikke betyder så meget hvis man allerede har et par stykker, det er jo bare en til bunken. -LOL

Hvor er han sød :slight_smile:

Hvor han dog nuser :hjerte:

Men hov… Du skal da vist lige ha redigeret din signatur unge dame :venter: :tihi: Lille Jay mangler jo…