Kom med et bud PER/EXO

De små er nu 4 uger…og jeg er lige ved at tro at mit lille blåbær er PERSER…tag et kig på billederne og giv et bud.

1 billed begge killinger

mit blåbær

min Daylight Delight

de har i dag fået deres første faste måltid…A/D med KMR…mit lille blåbær var ved at drukne…hun havde det bare i hele krydren, hvorimod Delight kun ville have det på sprøjte…men vi prøver igen i morgen

Det er svært ud fra de billeder. Mit umiddelbare bud er at du har ret i det, du tror. Men som sagt, det er svært at se på billeder.

Hvis du kører hånden mod deres hår på ryggen, vil en exotics pels stå op og der vil være en “sky” af lidt længere hår. Den vil også føles lidt mere stiv, end en persers.

Var den blå krøllet i pelsen ved fødslen? Og har den lige som et fip-skæg under øjnene, så tyder det meget på, at det er en perser.

Jeg håber, det er forståeligt for dig:)

aner ikke en dyt om de er det ene eller andet, men hold da magle hvor er de bare nuttede begge to. Især er jeg helt skudt i Daylight… novra altså… sikke et frækt ansigtsudtryk. :wehuu:

Hvordan er det Bente… skal jeg ikke snart hentes og have en kop kaffe eller fem, så jeg kan nusse pelsen af de to små dejligheder? :fin:

Gitte faktisk troede jeg Delight var perser fra fødslen, da hun havde ståpels…ingen fra fødslen med arne melcior krøller…
ja jeg har hørt det før med at køre pelsen baglæns…men jeg har ikke øjne til at se det…tror optikeren snart skal have et opsving i omsætningen…

Solveig …jeg kan tirsdag eftermiddag…hvis det var noget…henter og bringer…og giver kaffe i spandevis…

Ajm in luuuuv’ :hjerte::hjerte::hjerte:
Sikke da en lille gavtyv :muhaha:
Der er vist mere end vift med halen i den lille mis :thumbup:

For sulan hvor er de bare kære :slight_smile:

tak MiSi og Alice…

MiSi når hun er færdig i min avl kan du “arve” hende

[quote=haneben;397026]
Solveig …jeg kan tirsdag eftermiddag…hvis det var noget…henter og bringer…og giver kaffe i spandevis…[/quote]

Da kan jeg ikke, for Tina kommer på besøg. Men vent - måske ville hun gerne med, hvis det var ok for dig?

ja ja intet problem…hun skal også være velkommen

Jamen så er det en aftale Bente. Hun vil MEGET gerne med :yah:

Nujii hvor er de dejlige…

uden at vide så meget om disse to racer, synes jeg at den blå/hvide ser ud til at være Perser

vi ses bare tirsdag…Solveig…jeg henter jer
tak Hanne

Kors - de er begge søde, men den lille frækkert med sit gavtyvefjæs er da helt uimodståelig.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

tak eva…hvem mener du har gavtyvefjæs…fnis

Det har de måske begge to - men jeg taler nu om Delight.

Hold op, hvor ser hun fræk og parat til lidt af hvert-ud!

:yatta::yatta::yatta:

tak ja hun er godt fremme i skoene…den lille fedeberg…men hun er skøn