Kom nu... os velkommen til mig :D

Tjae jeg er ikke kendt for at være superhurtig, så først nu har jeg fundet ud af at man lige præsenterer sig herinde [bigloony]

Nå, men når jeg ikke hedder Ametyst og render rundt på nettet, så er mit navn Janni. Jeg elsker de fleste dyr, dog ligge min hovedinteresse ved hunde. Jeg har og en dejlig kat som desværre er både gammel og syg, så det er på lånt tid jeg har hende nu. Jeg rider også en del. Har desværre ikke hest selv mere, men på mit arbejde står der 20 heste jeg frit kan benytte mig af, så lidt bliver det da til.

Nu vi er ved mit arbejde… jeg er pædagogstuderende og arbejder med unge der har specielle problemer og specielle behov. Man betegner dem således børn og unge med betydeligt nedsat fysisk og psykisk funktionsevne.
Derudover er jeg i en ungdomsklub nogle aftener om ugen…

Jeg elsker at have med mennesker at gøre og sætter en ære i at gøre en forskel -love

Spørg bare hvis der er noget i gerne vil vide… jeg har sjældent hemmeligheder [bigloony] Og er for det meste positiv -joker -joker

Du skal bestemt ha’ et stort velkommen fra mig :slight_smile:

Hej Janni

Velkommen til hos vi KatteGale -velkommen

-velkommen :smiley:

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen Trist med gammelmis :frowning:

-velkommen Jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde -velkommen

Hej Janni

Hjerteligt velkommen. Håber du bliver glad for at være sammen med vi andre kattegale.

Glæder mig til at se dig i trådene.

-velkommen [bigloony]

-velkommen

Hej Janni -velkommen

Håber du kommer til at stortrives hos os kattegale -waytohot

-velkommen til,Janni :slight_smile:

Hej

Også et velkommen fra mig -velkommen

-velkommen herfra også :slight_smile:

-velkommen

Hejsa Janni/Ametyst

Du skal ihvertfald også have et stort -velkommen fra mig.

Glæder mig til at lære dig at kende :slight_smile:

hej Janni

-velkommen herinde, håber du bliver glad for at være her -thumbs

Hjerteligt velkommen fra mig! -velkommen

Velkommen til, ja jeg håber du får det sjovt herinde og at du synes her er hyggeligt at være

-velkommen -velkommen

hey there :slight_smile: og stort -velkommen til dig - omend lidt forsinket… bedre sent end aldrig… -hop

håber du bliver rigtig glad for at være herinde !! og får mange smil og megen latter ud af alle de sjove tråde :smiley:

-pote Knus og sommerkram fra
Miss T

Hej og -velkommen til.