Kom nu tordenvejr

Sidder her med udkig til himlen og venter på, at tordenvejret starter.
Før kom der et enkelt lyn og skrald, men hey … start nu …

Jeg elsker bare tordenvejr :slight_smile:

Luna hader det - og har fået lov at sove i arm med mor i nat. -love
Lasse er ligeglad, men benytter lejligheden til at sove i dobbeltsengen -høhø

-wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu

en kvinde efter mit hjerte - jeg ELSKER også tordenvejr… jeg sidder også og glæder mig helt vildt

:fryser:

Jeg er enig med dig. Jeg kan ikke fordrage tordenvejr -surrender

Vi elsker det også bare :slight_smile:

Vi plejer at tage en dyne hver om os, og sætte os ud på terrassen og se på lyn, og nyde de rumlende brag :slight_smile:

[quote=DK Thomani;184616]Vi elsker det også bare :slight_smile:

Vi plejer at tage en dyne hver om os, og sætte os ud på terrassen og se på lyn, og nyde de rumlende brag :)[/quote]

Håber terrassen er overdækket -høhø

Jeg elsker det osse og det er lige kommet hertil :rock: :thumbup:

Regnvejret er startet …

Jeg har altid været r… bange for det, da der slog et lyn ned tæt på mig som barn. Men nu her som voksen har jeg det fint med det så længe det ikke er lige oppe over huset - så kommer angsten igen!

Men som skrevet før, så har vi meget sjælent lyn og torden her.

[quote=Rikke F;184618]Håber terrassen er overdækket -høhø

Jeg elsker det osse og det er lige kommet hertil :rock: :thumbup:[/quote]

Det er den heldigvis :thumbup:

:):):slight_smile:

Her har det også trukket sammen de sidste par timer, og jeg sidder også og venter med længsel.

Det er bare SÅ hyggeligt at sidde indenfor og se de flotte lyn - der var ét enkelt lyn her for en times tid siden og lige nu regner det noget så lystigt.

:wehu::wehu::wehu:

Det gjorde det da allerede ved syv tiden :slight_smile:

Jeg føler mig snydt! :doh: Ét lysglimt og ét brag… Det var hva’ det ku’ blive til! -lynogtorden

her har det været gråt hele aftenen og der har lige været et enkelt brag og et lyn

:græde: jeg vil have 25 grader i skyggen, solskin og højt til himmelen.
Den skide regn gør der slæbes to ton skidt, fniller fra træerne og blade ind konstant.
Jeg vil have tørke :rock:
Brita :tihi:
nb…Husk at få lavet Jer noget tordenkaffe inden det går løs…ifølge vejrudsikgen får I knald på drengen I på sjælland

Her - 13 km nord for Århus - er det helt sort udenfor, og regnen er ved at begynde. Tror snart der kommer nogle ordentlige skrald…

Nu er regnen holdt op, og jeg kigger ud på en blå himmel :danse:

[quote=kamikaze;184637]:græde: jeg vil have 25 grader i skyggen, solskin og højt til himmelen.
Den skide regn gør der slæbes to ton skidt, fniller fra træerne og blade ind konstant.
Jeg vil have tørke :rock:
Brita :tihi:
nb…Husk at få lavet Jer noget tordenkaffe inden det går løs…ifølge vejrudsikgen får I knald på drengen I på sjælland
[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper:

JU-bi-jæ… jeg ta’r nu en torden-cola, for jeg drikker ikke kaffe.

:savle:

Skyerne trækker sig sammen over nordjylland, så vi har givet vores motorcykler “garage” på, så de ikke bliver alt for våde…

Jeg HADER virkeligt tordenvejr, og har altid gjort det. For nogle år siden, slog lynet ned meget tæt på vores lejlighed. Det var så voldsomt, at ruderne klirrede :uha:
Da vi boede i huset, slog lynet ned i et hus ganske tæt på, og hele huset blev raseret totalt af lynet :besvimer:

UHA nej - lyn og torden er ikke lige mig.

Vi har haft lidt regn, men lige nu er der lidt småskyer og ude i horisonten kan man ane lidt opklaring. Vi får ikke torden ifl. metrologerne :stuck_out_tongue:

Lige da jeg kom hjem fra somali-nus dryppede det lidt en halv times tid, men siden har det været tørvejr og luften virker slet ikke tordenagtig - meeeen vi kan jo nå det endnu :smiley: