Kom-og-gå-kælemis

vi har her hjemme ofte fået besøg af denne fine og MEGET kælne mis:)
Pga. den kan jeg lige klare mig i de år jeg skal vente til jeg får min egen:høhø:
her er den så:

Den er så nuser og også MEGET legesyg:

Men efter lang tisd leg og kæleri blev de 24 grade nu for meget:

Det er bare sådan nogle fine farver den har:hjerte::hjerte::

:hjerte::D:hjerte:

Han ser godt nok fin ud :slight_smile: Ved i godt hvor han hører til henne?

Vi tro han tilhører naboen.:wink: han er øremærket! Han fræser rundt i hele Egebjerg:) men han kommer rigtig tit her Hjemme.
Det er bare så hyggeligt:D

Ja han ser ud til at hygge sig, flot mis :hjerte:

Hvor er han flot :hjerte:
Kanon flot billed det første :ok:

Han ser godt nok dejlig ud, kan godt forstå du ikke har noget imod han kommer på besøg hos jer :inlove:

En flot, rød blotched-tabby dreng (formoder jeg?). Og nogen skønne udendørs billeder, du har taget.
Tillykke med havegæsten - en lånekat er da bedre end slet ingen. :slight_smile:

Sikke en smuk fyr , mit hjerte slår altid lige et ekstra slag når jeg ser en smuk rød dreng :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Lækker besøgskat I har der, han ser ud til at nyde opmærksomheden :slight_smile:

Jeg har også måttet “nøjes” med lånekatte i mange år inden jeg fik kat selv i 2002.

Der var de unavngivne killinger der godt kunne lide at komme ind og hygge i varmen da jeg boede i ungdomsbolig:

Og der var vildkatten Pivdyr der tog mus ved min boligafdeling i min sidste lejlighed og delte et isoleret hus med et par andre vildkatte:

Og vigtigst af alt var der Bette (og hans søster), min venindes to katte der efter et brudt forhold endte i nabohuset ved siden af mine forældre hos venindens mor. Bette var familiens besøgskat i mere end 10 år :hjerte: