Kom og træn katte ved Hobro

Flere og flere danske katteejere får øjnene op for de muligheder der ligger i at træne deres kat(te), og speciel klikkertræning er et fantastisk redskab til at træne katte. Samtidig er klikkertræning et eminent redskab til at løse forskellige adfærdsproblemer hos dine katte.

Nu får du mulighed for at deltage i et endagskursus om klikkertræning af katte. Kurset er for alle og niveauet er absolut begynder. Mine katte har naturligvis sagt ja til at deltage, og du kan derfor få lejlighed til at træne dem i løbet af dagen med min hjælp.

Folk, der ikke har katte, er også velkommen. Dog kan andre dyr ikke medbringes (ej heller fremmede katte, naturligvis).

Tidspunkt: Tirsdag den 28. september klokken 17 til 20
Sted: Hannerupvej 248, 9500 Hvilsom (ved Hobro)
Pris: 75 kroner som betales kontant ved ankomst.

Der er kaffe, the og kage.

Frist for tilmelding er den 20. september klokken 16 på [email protected]
Der er begrænsede pladser.

MVH
Adfærdsterapeut
Helle Lenschow
www.bricksite.com/nemo

Ej, det kunne jeg godt tænke mig. Min lille Basil har så stor glæde af at blive klikker trænet. Men jeg er bare ikke kompetent nok til at uddybe træningen med ham.

Hvis der er andre fra Randers som skal med, vil jeg rigtig gerne med. Så kan vi dele benzinen, jeg har bilen :slight_smile:

Jeg kommer

Vi kommer, både Mogens og Jeg.
Knus Elin

Her er 3 pladser tilbage

[quote=Bamse;440639]Ej, det kunne jeg godt tænke mig. Min lille Basil har så stor glæde af at blive klikker trænet. Men jeg er bare ikke kompetent nok til at uddybe træningen med ham.

Hvis der er andre fra Randers som skal med, vil jeg rigtig gerne med. Så kan vi dele benzinen, jeg har bilen :)[/quote]

Gizzemissen måske? Hun bor da i Randers tror jeg. Du kunne da skrive og spørge hende

Måske vil jeg gerne være med sammen med min mand - jeg vender lige tilbage :slight_smile:

Husk tilmelding på mailen.

Sidste frist mandag - hvis der ikke kommer flere så aflyses kurset. Alle tilmeldte får besked direkte

MVH

Kurset er desværre aflyst, da jeg kan se, at med fem tilmeldte nu, når vi ikke antallet, som skal til for at afholde det. Alle, som er tilmeldte, har naturligvis fået direkte besked.

NEMO slår nye kurser op senere - hold øje med hjemmesiden for opdateringer

Dette første forsøg på at holde en hverdags aften var ikke en succes - næste gang går jeg efter en weekend, da det tydeligvis tiltrækker mange flere :slight_smile:

MVH Helle