Kommer du til Hobro i morgen?

Hvem herinde fra kommer til Hobro i morgen - med eller uden kat?

Vi kommer med Mercedes og Ja Rule, og jeg skal jo lige vide, hvem man skal kigge efter :slight_smile:

Da jeg kommer fra Hobro kigger jeg forbi begge dage uden kat …

Glæder mig til at se alle jer andre og misserne…

PØJ PØJ til alle på udstillingen håber det kommer til at gå jer alle godt

Jeg kommer med Romano, tror nok du så ham i Årslev, og så min aby Emil om lørdagen.

Søndag kommer hele familien nok forbi og kigger.

Jeg kommer uden kat og kigger lørdag

MVH
Gitte

Kig godt efter mig i dyrlægetjekket omkring halv ni i morgen…for jeg ved ikke om Gizmo og mig kommer længere :høhø:

Men hvis vi gør, så indbyder skaldekatten til nus både lørdag og søndag - så kan vi sammen ignorere dem der synes jeg er vanvittig at tage ham med :ups:

[quote=DK Sacala;291984]Jeg kommer uden kat og kigger lørdag

MVH
Gitte[/quote]

Så må du komme forbi og hilse på mig, kunne være rigtig dejligt at få kædet et ansigt til dine griflerier. :slight_smile:

Uden kat i morgen ved middagstid - jeg kan kendes på trynen - øføf

De fleste af jer har jeg jo mødt flere gange, så jer burde jeg da kunne kende :smiley:

I andre er selvfølgelig velkomne til at komme og hilse på - vi har skilte med kattenes navne på buret :slight_smile:

Jeg kommer også (pyntet) men uden kat. :hjerte:

Jeg glæder mig til at se Bugattí - det store dyr…:hjerte:

Vi kommer også både lørdag og søndag - vi kan kendes på en kæmpe tvillingevogn og sikkert med et meget stresset udtryk;). Samt to katte Petronelle og Hyrdinde:)

[quote=Jane;291972]Hvem herinde fra kommer til Hobro i morgen - med eller uden kat?

Vi kommer med Mercedes og Ja Rule, og jeg skal jo lige vide, hvem man skal kigge efter :)[/quote]

Har i nået at få Ja Rules papirer? :kryds:

vi kommer og kigger på søndag.

Jeg kommer selvfølgelig begge dage…

Glæder mig til at se nogle af jer…:slight_smile:

Jeg kommer i morgen lørdag - uden katte - men glæder mig til at se I andres skønheder -love

Det er gået i orden ja :slight_smile:

Er det jer, der altid futter rundt med kæmpebarnevognen? Så var det også jer, der hjalp med at indfange udbryderkongen Bugatti i Husum? :thumbup:

Ja, bortset fra Skeem har jeg jo mødt jer alle før.

Jeg kommer i morgen med Diego - stor rød maine coon i grønne burgardiner.
Men jeg glæder mig til at hilse på jer alle igen. Diego er vasket og ved at være rimeligt tør. Tasken er pakket og den er allerede pakket fordi: jeg mangler min mason pearson børste!!!

Det er sk*de irriterende!! Jeg havde den for et par dage siden da jeg sidst børstede Diego. Og jeg har ledt efter den i 2 timer nu. Alt er blevet endevendt. Der er kigget efter den alle mulige underlige steder. Endda også ude i skuret, fordi jeg var derude og tage et billede for et par dage siden. Jeg fatter simpelthen ikke hvor den er -surrender-surrender:doh::doh: og jeg er såå træt af det. Diego får altså bare så meget bedre et finish med sådan en. Men gudskelov det er vinter og ikke fældningsperiode. Han har været så nem at redde denne gang.

Jeg kommer desværre ikke i morgen, men søndag! Det kunne være sjovt hvis vi på en eller anden sjov måde kunne kende kattegale medlemmer!!?

Laina - og jeg har pakket burgardiner til dig :slight_smile: Jeg skal nok efterlade dem ved mit bur og lige skrive hvilket burnummer jeg har. Så kan du selv gå hen og finde dem og sætte op :slight_smile: og hvis vi er kommet til den tid skal jeg nok lige hjælpe dig med dem :slight_smile:

Jeg kommer både lørdag og søndag…håber jeg :kryds: har den mest enerverende hovedpine.

Men ellers står der Chicabee´s ( og logo af en birma) på mine gardiner :slight_smile: