Kommer du til Hobro i morgen?

Jeg kommer og kigger søndag :høhø:

Mig har du jo også set, Jane :thumbup:

Jeg kommer også med alle mine hittekatteting.
KOM endelig og besøg mig:thumbup:
Er man kattegalebruger gives der chokolade og måske en god rabat :fin:

Ja, det var det:). Tak for cola’en:)))))))))))

[quote=kamikaze;292085]Jeg kommer også med alle mine hittekatteting.
KOM endelig og besøg mig:thumbup:
Er man kattegalebruger gives der chokolade og måske en god rabat :fin:[/quote]

Det minder mig om at jeg skal huske de ting til dig som du kan sælge.

[quote=kamikaze;292085]Jeg kommer også med alle mine hittekatteting.
KOM endelig og besøg mig:thumbup:
Er man kattegalebruger gives der chokolade og måske en god rabat :fin:[/quote]

Skal nok huske nok huske fodret …

Jeg kommer søndag til overrækkelsen af kattegales bidrag til FIP-forskningen

Jeg kommer desværre ikke denne gang:(

Er der nogle fra Odense, der skal til Hobro? Har nogle stoffer til Brita -høhø

Det er vist os, der takker :slight_smile:

Nu igen, det er da en utrolig mængde stoffer den dame bruger :uha:

Ja, og de her er bare rester, men hun mente, at hun godt kunne bruge dem alligevel… :besvimer:

Vi lavede lige en generalprøve herhjemme inden kufferten blev lukket:

Kan man se mere dovret ud? :høhø:

De lukkede øjne skyldes naturligvis blitzen, men er det bare mig eller ser han lidt blærerøvet ud :øhmm:

[quote=Eva K;292057]Ja, bortset fra Skeem har jeg jo mødt jer alle før.

Jeg kommer i morgen med Diego - stor rød maine coon i grønne burgardiner.
Men jeg glæder mig til at hilse på jer alle igen. Diego er vasket og ved at være rimeligt tør. Tasken er pakket og den er allerede pakket fordi: jeg mangler min mason pearson børste!!!

Det er sk*de irriterende!! Jeg havde den for et par dage siden da jeg sidst børstede Diego. Og jeg har ledt efter den i 2 timer nu. Alt er blevet endevendt. Der er kigget efter den alle mulige underlige steder. Endda også ude i skuret, fordi jeg var derude og tage et billede for et par dage siden. Jeg fatter simpelthen ikke hvor den er -surrender-surrender:doh::doh: og jeg er såå træt af det. Diego får altså bare så meget bedre et finish med sådan en. Men gudskelov det er vinter og ikke fældningsperiode. Han har været så nem at redde denne gang.[/quote]

JEG GLÆDER MIG TIL AT VISE JULIE EN STOR MCO:-)

Jeg er på vej ud af døren. Kidnapper lige Kira fra Skaldemisserne et par timer:)
Hilsen
Birthe & Co

Jeg håber I alle har en herlig dag i Hobro. Bare jeg også kunne være med. Ville så gerne vise min lækre avlshan Rasputin frem, selvom han kun er ½ år.

Men så kan jeg jo glæde mig til at høre om hvordan det gik, når I kommer tilbage igen :thumbup:

Vi har været der i dag og lure… tak til Anne Louise for informationer om hvad dælen der foregik GG Vi er helt nye og Danger skal med til Rødekro den 5 dec. Så det er vi meget spændte på :slight_smile:

Men for dælen en hyggelig atmosfære :slight_smile:

Knus Lise

[quote=Liseje;292687]Vi har været der i dag og lure… tak til Anne Louise for informationer om hvad dælen der foregik GG Vi er helt nye og Danger skal med til Rødekro den 5 dec. Så det er vi meget spændte på :slight_smile:

Men for dælen en hyggelig atmosfære :slight_smile:

Knus Lise[/quote]

Jamen så bliver i kun mere forvirrede, for FIFE og TICA shows er slet ikke det samme :tihi:

Nej har læst lidt om det… skal kun være der den 5 dec. Godt Katja tager med os… men nu må vi se… om ikke andet er bliver det en oplevelse :slight_smile:

Håber I får gode resultater imorgen :slight_smile:

//Lise