Kommer hjem med sjove ting?

Dette er nok mest til dem som har ude katte :slight_smile:

Men hvad er det skøreste / sjoveste jeres kat/katte er kommet hjem med?..
Eller har fundet i løbe gården og bragt inden for?:slight_smile:

Min gamle mis mikkel som blev kørt ned, kom hjem med en legetøjs slange han havde fundet.
(som vises på billedet)

Uploaded with ImageShack.us

Han har også bragt en gammel sok og et barbie hoved med hjem.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er han bare smuk og sikke kreativ han er med sine gaver…

:høhø::høhø:

Bortset fra utallige fugle, frøer og mus… For ikke at tale om regnorme, natsværmere, edderkopper og sommerfugle…

Så er det sjoveste nok den gang Whiskey havde fundet 1½ meter ståltråd, som han baksede med at få med ind ad døren!! Til sidst fandt han ud af at vende hovedet, så kunne det være der, men de første forsøg var ur-komiske, for han sad jo kilet fast i dørrammen hele tiden…

[quote=Lone;385746]Bortset fra utallige fugle, frøer og mus… For ikke at tale om regnorme, natsværmere, edderkopper og sommerfugle…

Så er det sjoveste nok den gang Whiskey havde fundet 1½ meter ståltråd, som han baksede med at få med ind ad døren!! Til sidst fandt han ud af at vende hovedet, så kunne det være der, men de første forsøg var ur-komiske, for han sad jo kilet fast i dørrammen hele tiden…[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Årh… dem katter… håber på flere sjove indlæg - Silke er jo indekat og kommer ikke med så meget…

:slight_smile:

Jeg savner skam også mikkelmanden. Han er en af de katte jeg altid vil mindes.
alt ved ham var dejligt.
den måde han savlede på når man kælede ham. Når han bankede hoved ind i maven på en. De første mange uger hvor han bare gemte sig. Når han gik med på tur om aften. og miavede hele vejen . <3 han er den bedste byttehandel jeg nogensiden har gjort!
Også var han jo tosset :smiley:

Jeg vil lige sige, at i starten tog det mig noget tid at se den der slange an ><…

Tænkte bare NEJ MIKKEL NEJ!..
Heldigvis var det en legetøjs en:D

Benjamin han kom hjem med en sno, for et par år siden.-what

Jeg havde lige sovet og opdaget den først da jeg var gået forbi den 2 gang. Jeg gik fuldstændig i panik, og måtte hente nabo så han kunne fjerne den.:tihi:
Ellers så er det fugle, mus og frøer. Han kommer hjem og viser mig.

Da vores Tulle levede kom hun hjem med mange ting, bla. fugle harekillinger( i live, hun troede det var killinger) guldfisk,mus,mulvapper, men det værste var dog en stålorm, den lå og hvred sig og jeg troede at det var en slange.-what-what Nu har vores katte kun regnorm og selvmords mus(de løber ind i løbegården, til 5 MCO) med ind.

Vores huskat Lotus har også bragt mange ting hjem gennem tiderne.
Det mest spøjse er dog denne lådne sag.

En aften da min søn Morten skulle sætte sin cykel ind, så han Lotus sidde lige så pænt ved siden af en ælling af en slags.

Her er et par billeder:

Dette er Lotus

Her er den ælling, han kom hjem med.
Min søn Morten havde det skønt … en ælling, en kat og lidt slik :høhø:

[quote=Lindvig;385786]Vores huskat Lotus har også bragt mange ting hjem gennem tiderne.
Det mest spøjse er dog denne lådne sag.

En aften da min søn Morten skulle sætte sin cykel ind, så han Lotus sidde lige så pænt ved siden af en ælling af en slags.

Her er et par billeder:

Dette er Lotus

Her er den ælling, han kom hjem med.
Min søn Morten havde det skønt … en ælling, en kat og lidt slik :høhø:

[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

ååååååååårh, nu smelter jeg bare…

:tak:

Haha, fantastisk… Mea er slet ikke så kreativ. Hun kommer bare med fugle og mus. Musene vil hun dog gerne spise når hun har fået dem med ind, så der efter lader hun kun et grøntligt bette organ til mig -høhø Fuglene kan jeg få hele

åh en skøbn ælling.
jeg har fået et blomsterløg af min gamle husmis- samt diverse visne blade- min lille botaniker

Leopold kom med en levende hugorm en morgen vi var ude at gå tur.
Ellers er det stålorm, mus og Fugle der er i høj kurs her i huset.
Lillepigen kommer dog af og til med en birkegren, som hun så leger med indendøre.

Knus Elin

Her hjemme er det ikke meget misserne fanger - Der har været lidt små fugle som prinsesserne har fanget, Amidale en frø eller flere. :S Ingen mus er set fanget - Diamond kom i en lang periode med regnorme! -brækkesig

Men pludselig en dag kom Diamond hjem med en knækket guldhalskæde. Der måtte vi glo lidt på hinanden, vi mindes ikke at have mistet en selv, så hvor hun har den fri aner vi ikke. Dengang gik de jo desværre frit, så hvem ved hvad naboerne har haft liggende…

Komme hjem og komme hjem… Mine katte er ikke ude, men igår kom Nynne slæbende med en umbrakonøgle, som hun havde fundet under sengen. Hun havde den med overalt resten af dagen :S

[quote=Lindvig;385786]Vores huskat Lotus har også bragt mange ting hjem gennem tiderne.
Det mest spøjse er dog denne lådne sag.

En aften da min søn Morten skulle sætte sin cykel ind, så han Lotus sidde lige så pænt ved siden af en ælling af en slags.

Her er et par billeder:

Dette er Lotus

Her er den ælling, han kom hjem med.
Min søn Morten havde det skønt … en ælling, en kat og lidt slik :høhø:

[/quote]

Jeg er simpelthen så nysgerrig at jeg er nød til at vide hvad der siden hen skete med den søde lille ælling? :smiley:

Ja hvad skete der sidenhen :?
Den lille dunede sag, startede lidt af en kædereaktion her i huset.

Det kan man læse mere om her: http://www.hc-lindvig.dk/side34.html

Holda op… der fik man vidst forstyrret sit “hygge billed” haha …

Hanne - Tak for historien :slight_smile:

[quote=Lindvig;386605]Ja hvad skete der sidenhen :?
Den lille dunede sag, startede lidt af en kædereaktion her i huset.

Det kan man læse mere om her: http://www.hc-lindvig.dk/side34.html[/quote]

Trist med den lille gæsling… :ked:
Men ja man kan jo ikk lige frem ha voksne gæs siddende på ens skulder mens den putter… :høhø: -what

Men jeg kan så regne ud at i ikke skal have flere af den slags fugle? :tihi: