Køn på disse 3?

Ja, egentlig er det kønnet på den sidste, der driller mig. Flere siger pige. Jeg registrerede “Lille Hercules” som dreng ved fødselen, men pga. åbningens form og manglen på synlige testikler, bliver jeg da helt i tvivl. :o
Han/hun ligner jo mest den anden han i afstand, men kunne altså også sagtens være en pige… Hvad siger I? Hercules eller Herculella?

2 Synes om

Fra en tidligere tråd - mon disse kan hjælpe?

Ja og nej. Det ligner mest dreng så, ikke? Men omvendt er “hen” den største killing i kuldet, og kunne derfor bare være en forvokset udgave af hunkatten på billedet. Eller?

den første vil jeg sige er en pige, de to andre drenge

Den sidste ligner mest en dreng. Er du i tvivl så skil ad ved åbningen med fingrene og se om det er en sprække eller en plet? :slight_smile:

Det prøvede jeg, og jeg synes der er prik. Jeg synes også jeg kan føle testikler, men jeg ved ikke om det bare er ønsketænkning. Hercules var så perfekt, men kommende ejere er heldigvis ligeglade med, om hen er Hercules eller Herculella :wink:
Har en veninde, der har arbejdet en del år ved Inges Kattehjem, og hun var i tvivl på det første foto jeg sendte hende, men billedet efter vurderede hun som dreng. Så jeg holder på dreng, nu hvor I også siger det :wink:

1 Synes om

Jeg kan typisk se testiklerne falde ned på mine i de første par dage efter fødsel, så det kan sagtens passe at du kan mærke dem :slight_smile: Alene det at du kan mærke “noget” tyder jo på en pung, og ikke stram hud, som tøserne har? :slight_smile: