Køn

Ja det kan ske for alle, men i nat har en af mine killinger skiftet køn, måske:høhø:

hvad siger i ?

Hvad den var før ved jeg ikke ;.) men nu er det i al fald en hun :slight_smile:

PIGE med stort P :0)

Næh, det er jo svært at vide om hun har skiftet køn, men det er meget tydeligt, at det er en pige du har :slight_smile:

Helt bestemt en hunkilling :slight_smile: håber det var det, du håbede på!

3 killinger blev født den 5 og 6 juni og blev kønsbestemt. jeg har ikke efterfølgende kigget efter deres køn før i går formiddags. Stor var min overvraskelse da en af hannerne var blevet til en pige:wehuu: og det var enda den rette killing der havde skiftet køn.:juhu:.

her de 2 andre ender :smiley:

Hehe… man må finde sig i meget som kat… blive fotograferet lige i rumpen :tihi::tihi::tihi:

Jeg tænker også på, hvad nye besøgende på forum må tænke, når de ser, at de første tre billeder ude i højre side er nærbilleder af kattenumser :ass: :uha:

:lol::klapper: ja gad vide

pige!

Jeg morer mig tilgengaeld over at de er foedt d. 5. og 6. JUNI og foerst koensbestemt nu her :stuck_out_tongue:

Os her :smiley:

:klapper::klapper: ja det skulle selvfølgeligt være april jo:tihi: godt det kun er påske engang om året :yah::flag:

Det er nok bare det sommervejr vi har i disse dage, der har forvirret :smiley:

eller også er konen forvirret, det er ikke noget nyt :klapper::breakdance:[QUOTE=Eife;585045]Det er nok bare det sommervejr vi har i disse dage, der har forvirret :D[/QUOTE]