KONGEN der endte som kronprins

[quote=Mette Stevnsborg;187959]hvor er han på det her billede?:uha:

[/quote]

Kære Mette wehuu:

Charlotte har ret…du må igang med H.C. Andersens eventyr :tihi:

[quote=Sabrecats;188037]Uhh han er så fin Mona, tænk heeeele to blå har du nu :tihi:

Ser vi både Mette-pigen og Frederik til MCO showet den 14 juni?:)[/quote]

Jeg har 3 blå - også Mozart - som er min mest vindende kat.
Han er blå blotched…(alle 3 har den samme far-mand + samme far har også Anders; som er creme blotched.)
En pragtfuld kat.

Men Mozart har taget en bestemmele: Jeg vil ikke på udstilling og have alt det der roderi i min pels
fra nogle ligegyldige personer; som vil bestemme og mine ører er høje/store nok - eller mine ben er lange.
Eller om min krop er passende…

Der sidder de selv med korte ben og små ører…:argh:

Kram til alle katte her på Kattegale fra Mozart :hjerte:

Smuk som en rigtig prins :tak:

[quote=Mona Jensen;188112]Kære Mette wehuu:

Charlotte har ret…du må igang med H.C. Andersens eventyr :tihi:[/quote]

:tihi::tihi::tihi:

kommer du i til udstillingen i Middelfart? :kryds:

[quote=Mona Jensen;188119]Jeg har 3 blå - også Mozart - som er min mest vindende kat.
Han er blå blotched…(alle 3 har den samme far-mand + samme far har også Anders; som er creme blotched.)
En pragtfuld kat.

Men Mozart har taget en bestemmele: Jeg vil ikke på udstilling og have alt det der roderi i min pels
fra nogle ligegyldige personer; som vil bestemme og mine ører er høje/store nok - eller mine ben er lange.
Eller om min krop er passende…

Der sidder de selv med korte ben og små ører…:argh:

Kram til alle katte her på Kattegale fra Mozart :hjerte:[/quote]
Ajii for pokker at jeg kunne glemme Mozart, undskyld undskyld :ups:

Hehe du har vist forelsket dig i deres farmand siden du adopterer hans børn :tihi:

Åh det var da det fedeste navn :wehuu: Og han ser rigtig dejlig ud Mona :inlove:

Han er altså en rigtig lækker Kronprins -love - Med et dejlig navn der passer til ham . . . en lille fræk Frederik - fuld af spilopper :smiley: